کد خبر : 11963
تاریخ انتشار : جمعه 29 آگوست 2014 - 16:02

ملت اجازه نخواهند داد کسی از مسیر ولایت منحرف شود

ملت اجازه نخواهند داد کسی از مسیر ولایت منحرف شود

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع) گفت:سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت ها و نیازهای اساسی جامعه می باشد و خاموش کردن فتنه ها و ریشه کردن تفرقه در جامعه  در

DSC05507به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع) گفت:سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت ها و نیازهای اساسی جامعه می باشد و خاموش کردن فتنه ها و ریشه کردن تفرقه در جامعه  در کلام امام سجاد(ع) به عنوان زینت صالحین و لباس متقین مطرح می باشد.

وی در ادامه با تأکید بر وجود همدلی و وحدت در جامعه گفت:در صورتی که در اجتماع تفرقه به وجود بیاید ایمان و معنویت در جامعه کم رنگ می شود و بدخواهی ها و شیطنت ها  زیاد می شود و پیوند و محبت به همدیگر ،معرفی اعمال صالح   و پوشاندن عیبها  از نشانه های تقوا می باشد.

خطیب جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت  گفت: برای اینکه اهل کرامت و ایمان  باشیم باید حضرت فاطمه معصومه (س)و امام رضا(ع) را درتمام مسیر زندگی خود و در همه ابعاد  الگوی خود قرار دهیم.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: پیرو دین اسلام ،قرآن مکتب، اهل بیت و ولایت فقیه   بودن از بزرگترین افتخارات شهیدان رجائی و باهنر بود و شهید رجایی خودش سفارش کرده بود« مدام به من متذکر شوید که تو همان آدم  دست فروش هستی و به این جایگاه دست یافته ای »و همه  مردم و مسئولین  نیز باید با الگو گیری از شهید رجایی برای خود موعظه کننده داشته باشند تا از خط اسلام و انقلاب منحرف نشوند.

امام جمعه شبستر با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به اعضای هیئت دولت افزود: یکپارچه بودن و خط قرمز بودن فتنه سال 88 ،حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی از مهم ترین توصیه های ایشان می باشد و همه مردم و مسئولین باید مسیر خود را از فتنه گران جدا کنند و باید جهت گیری های مسئولین در مورد  استکبار جهانی و بیگانگان روشن و آشکار شود و خط ومشی مقام معظم رهبری  فصل الخطاب قرار گیرد و ملت اجازه نخواهند داد کسی از مسیر ولایت منحرف شود.

وی با تبریک پیروزی غرور آفرین مردم غزه گفت: پیروزی ملت غزه یکی از عنایات و امدادهای غیبی می باشد و واجب است که به خاطر این نعمت الهی سجده شکر به جای آورد و از بسیجیان شهرستان شبستر به خاطر شادی از پیروزی غزه و  حضور یکپارچه گردان های های بیت القمدس  در نماز جمعه  این هفته  شبستر تشکر کرد.

محمدزاده با اشاره به هفته حج  نیز خاطرنشان شد :موسم حج  بهترین فرصت برای نشان دادن اتحاد و انسجام اسلامی و همدلی ،همدلی  و مقاومت برای کل دنیا می باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انهدام پهباد جاسوسی اسرائیلی  توسط سپاه پاسداران در خاک ایران  گفت: با این کار هیبت دروغین رژیم صهیونیستی و آمریکا در عرصه جهانی شکسته شد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نمازگزار جمعه , 29 آگوست 2014 - 18:31

شما كه در مراسم بوديد چرا از نوشتاري زنده دل تقلب كرديد

شبسترنیوز جمعه , 29 آگوست 2014 - 18:51

سلام واسه آقای زنده دل خود من دادم حالا سؤال دیگری ندارید آقای ا….

محمد جمعه , 29 آگوست 2014 - 23:22

آقای نماز گزار شما که خودتون خبر کپی شبسترنیوز رو زدین ؟؟ پس چی میگین؟