کد خبر : 119270
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اکتبر 2016 - 0:47

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شبستر همراه با پخش زنده از شبکه ۳ سیما

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شبستر همراه با پخش زنده از شبکه ۳ سیما

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر گفت:همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شبستر همراه با پخش زنده از شبکه ۳ سیما برگزار می‌شود.

imagesحسن دهقان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اعلام این مطلب گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه روز جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۷٫۳۰صبح از  مقابل مقبره شیخ محمود شبستری  تا پارک میشو در شهر شبستر برگزار می شود.

وی با اشاره به به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اظهارکرد: در حدود دو ساعت همایش پیاده روی خانوادگی شبستر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و   پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین همشهریان، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های شهرستان شبستر در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی ومذهبی است.

دهقان با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی  ابراز کرد: هفته تربیت بدنی امسال از ۲۶ مهر تا دوم آّبان ماه با شعار سلامت، افتخار و معنویت با ورزش برگزار می شود و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شبستر نیز به مناسبت این هفته برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر با اشاره به جوایز این همایش بزرگ افزود: با اسپانسری همراه اول به قید قرعه ۴۰ دستگاه دوچرخه بزرگ کوهستان، ۴ عدد سکه بهار آزادی ، ۱۰ کمک هزینه مشهد مقدس ، ۴۰ دستگاه گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک،۴ دستگاه ترد میل و دیگر وسایل ورزشی دیگر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد:علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده روی برای حضور در این همایش و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده آن تا روز پنجشنبه فرصت دارند از اماکن و ادارات مختلف  نسبت به دریافت بلیط رایگان این همایش اقدام کنند.

دهقان دیزجی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف شهرستان شبستر برای شرکت در این پیاده روی همگانی اظهار امیدواری کرد،اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهرستان شبستر با حضور چشمگیر خود و خانواده‌هایشان در این همایش روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهرستان  و استان خود رقم زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.