کد خبر : 11870
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 آگوست 2014 - 15:05

از کارمندان شهرداری خامنه تجلیل شد

از کارمندان شهرداری خامنه تجلیل شد

در سومین روز از هفته دولت و بمناسبت روز کارمند و با حضور شورای اسلامی شهر در سالن جلسات نوساز شهرداری از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری تجلیل گردید.   به گزارش شبسترنیوز بابک شریفی شهردار خامنه  در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک

در سومین روز از هفته دولت و بمناسبت روز کارمند و با حضور شورای اسلامی شهر در سالن جلسات نوساز شهرداری از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری تجلیل گردید.

 

به گزارش شبسترنیوز بابک شریفی شهردار خامنه  در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، روز کارمند را به تمامی کارکنان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه کارکنان  شهرداری تبریک گفته و از همکاری و همدلی و همفکری کارکنان در پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر و تشکر نموده و افزود: بی شک آنچه که  امروز  شتاب  اجرای پروژه های عمرانی و آبادانی شهر خامنه را شاهد هستیم مرهون تلاشهای شبانه روزی کارمندان و کارگران شهرداری می باشد که انشاءا.. در نهایت سبب رضایتمندی ولی نعمتان ما مردم خواهد گردید.

در ادامه رییس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی ضمن تبریک روز کارمند و تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری بهروزی و موفقیت های تمامی کارمندان در خدمت به اهالی با فرهنگ فهیم خامنه را از درگاه ایزد منان مسئلت طلبیدند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.