کد خبر : 11841
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 آگوست 2014 - 0:23

آغاز ساماندهی میدان تاریخی خامنه

آغاز ساماندهی میدان تاریخی خامنه

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز،بابک شریفی شهردار خامنه درگفتگویی با اعلام این مطلب  گفت : برای بازسازی این میدان همزمان با برزگداشت ایام هفته دولت افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است . شهردار خامنه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و به ویژه شهیدان رجائی و باهنرافزود : در پنج

70323490413812997784به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز،بابک شریفی شهردار خامنه درگفتگویی با اعلام این مطلب  گفت : برای بازسازی این میدان همزمان با برزگداشت ایام هفته دولت افزون بر یک میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است .

شهردار خامنه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و به ویژه شهیدان رجائی و باهنرافزود : در پنج ماهه امسال بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای جدول گذاری و آسفالت معابر و خیابان های شهر هزینه شده است .

وی افزود در بخش عمرانی هم برای اجرای طرح ساخت پارک بانوان خامنه زمین مورد نیاز تهیه و نقشه های اجرایی آن آماده شده است .

شریفی به ساماندهی آرامستان شهر و فضاسازی آن و زیباسازی محوطه و احداث قبور دو طبقه اشاره  کرد و گفت : طرح ساماندهی و نوسازی ساختمان شهرداری و احداث سالن جلسات 70 نفری و با اعتبار 400 میلیون ریال آغاز شده است .

شهردار خامنه از شروع عملیات ساخت پارک محله ای کودکان با امکانات ورزشی و تفریحی با اعتبار 450 میلیون ریال خبر داد و افزود: درهمین مدت طرح ساخت تالار شهر در چهار طبقه و با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون ریال ادامه یافته است .

به گفته وی این تالار تا کنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار خامنه افزود: درراستای ساماندهی تبلیغات محیطی و حذف نصب داربست تعداد 10 عدد استند های تبلیغاتی  در نقاط مختلف شهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

وی نورپردازی محوطه و درخت قدیمی چنارکه جزو آثار طبیعی شهر به ثبت رسیده و نصب تابلوهای استاندارد راهنمای مسیرهای شهری و اماکن گردشگری را از دیگر فعالیت های این نهاد بیان کرد.

علیرضا خوش نیت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رضایی چهارشنبه , 27 آگوست 2014 - 9:37

جناب آقای مهندس برایتان آرزوی موفقیت روز افزون را داریم.

وحیدی چهارشنبه , 27 آگوست 2014 - 11:06

بابک خان افتخار آذربایجان و زادگاهت هستی.