کد خبر : 118203
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 اکتبر 2016 - 10:44

فضلی:

ارائه خدمات شبانه‌روزی در چادرهای هلال‌احمر در کربلا/ افزایش چادرهای درمانی در روز عاشورا

ارائه خدمات شبانه‌روزی در چادرهای هلال‌احمر در کربلا/ افزایش چادرهای درمانی در روز عاشورا

مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت:خدمات درمانی در چادر هلال احمر واقع در بین‌الحرمین به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین فضلی، مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر   با اشاره به برپایی چادرهای درمانی جمعیت هلال‌احمر در کربلای معلی گفت: طبق روال هرسال دو گروه پزشکی در قالب تیم عتبه و هلال از روز گذشته در دو چادر درمانی مستقر شده و در کنار درمانگاه شبانه روزی جمعیت در کربلا خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.

فضلی افزود: ۲۵ نفر شامل پزشک عمومی، جراح، متخصص کودکان، ارتوپدی، قلب و عروق، جراع، پزشک عمومی، پرستار و امدادگر در چادر عتبه واقع در بین الحرمین بصورت شبانه روزی علاوه بر ویزیت رایگان، ارائه دارو،تزریقات و سرم تراپی و اعمال جراحی کوچک را انجام می دهند.

وی با اشاره به استقرار چادر دیگر هلال‌احمر در کربلا، تصریح کرد: چادر هلال نیز در خیابان جمهوری با همکاری هلال احمر عراق برای تسهیل دسترسی زائران به خدمات درمانی برپاشده و ۲۵نفر از کادر درمان اعزامی نیز به ارائه خدمات ویزیت و دارویی می پردازند.

فضلی با اشاره به این که چادرهای جمعیت هلال‌احمر تا غروب روز عاشورا در کربلا برپا برپاخواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش جمعیت زائران در روز عاشورا چادر دیگری در جوار حرم حضرت عباس(ع) برپا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.