کد خبر : 116830
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اکتبر 2016 - 14:18

آموزش و پرورش اعلام کرد؛

جزئیات استخدام ۱۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش / ۲۱ آبان آزمون برگزار می‌شود

جزئیات استخدام ۱۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش / ۲۱ آبان آزمون برگزار می‌شود

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار نفر در این وزارتخانه گفت: این آزمون ۲۱ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، رسول پاپایی – معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرور کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور  و در چهارچوب قانون خدمات کشوری تعداد ۱۰ هزار  نفر افراد واجد شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند و از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحدهای آموزشی، به شرط گذراندن موفق آمیز دوره مهارت و آموزش که توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می‌شود به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می‌شوند.

وی بیان کرد: براین اساس استخدام سال ۹۵ بر مبنای نیاز مناطق آموزشی و بومی‌گزینی است.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۴۰۰۷ نفر زن ۵هزار و ۹۹۳ مرد جذب می‌شود، براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یک‌ساله در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند.

پاپایی تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  مکلفند در آزمون جامعی که در پایان دوره آزموشی یک‌ساله برگزار می‌شود شرکت کرده و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند. بعد از انتشار آگهی از طریق سازمان سنجش کشور از ۱۷ مهر ۹۵ نسبت به ثبت‌نام کند. ۲۱ آبان ماه سال جاری  آزمون برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.