کد خبر : 1166
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 نوامبر 2013 - 7:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتخابات مجمع قشرشورای بسیج اصناف برگزار شد بسته هستند

انتخابات مجمع قشرشورای بسیج اصناف برگزار شد

انتخابات مجمع قشرشورای بسیج اصناف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف شهرستان شبستر جلسه شورای اصناف باحضور فرمانده سپاه ناحیه شبستر و بسیج اصناف درتاریخ 3/9/92 یکشنبه صبح ساعت 9 در سالن اجتماعات بسیج اصناف شهرستان شبستر تشکیل یافت. جلسه با تلاوت آیاتی از قران کریم توسط یکی از اصناف شروع و در ادامه فرمانده بسیج اصناف حافظ رهبرجمالدوست طی

1
به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف شهرستان شبستر جلسه شورای اصناف باحضور فرمانده سپاه ناحیه شبستر و بسیج اصناف درتاریخ 3/9/92 یکشنبه صبح ساعت 9 در سالن اجتماعات بسیج اصناف شهرستان شبستر تشکیل یافت.

جلسه با تلاوت آیاتی از قران کریم توسط یکی از اصناف شروع و در ادامه فرمانده بسیج اصناف حافظ رهبرجمالدوست طی سخنانی ضمن خیرمقدم گویی و تبریک بمناسبت هفته بسیج به فرمانده سپاه ناحیه شبسترسرهنگ حسن پور و حاضرین در جلسه اصناف توضیحاتی را در رابطه با مشکلات اصناف و برگزاری انتخابات مجمع قشر شورای اصناف بیان کرد. فرمانده سپاه ناحیه شبستر نیز در سخنانی با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشکلات کلی کشور را تشریح کرد. و راهکارهای لازم در رابطه با موفقیت های اصناف به حضور اصناف ارائه داد و اصناف را دعوت به همکاری و وحدت رویه در کارها و تلاش درعرصه های اقتصادی وحضور درجلسات همفکری شهرستان شبستر و توضیحاتی را در رابطه با تلاشهای مفید و خستگی ناپذیر بسیج اصناف از اهم سخنان وی بود.

در آخر این جلسه نیز انتخابات مجمع قشرشورای بسیج اصناف با حضور و رای حاضرین برگزار شد.

از میان کاندیدا ها محمدعلی فریدونی بعنوان رئیس و محمد حسین غلامعلی زاده بعنوان نائیب رئیس و احد نجارزاده بعنوان منشی مجمع قشر شورای بسیج اصناف شبستر انتخاب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.