کد خبر : 116424
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2016 - 14:27

فرماندار تبریز مطرح کرد

اختصاص بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی تبریز

اختصاص بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی تبریز

فرماندار تبریز گفت: ۲۵۵ واحد صنعتی و کشاورزی تبریز به بانک معرفی شدند که ۱۳۱ واحد صنعتی منجر به عقد قرارداد شد و مبلغ تعیین شده برای این واحدها ۱۶۵ میلیارد تومان است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، رحیم شهرتی فر در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی که شرکت هواسان شهرک صنعتی شهید رجایی تبریز برگزار شد، با اشاره بته اینکه ۵۳۳ واحد صنعتی و کشاورزی استان در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند اظهار داشت: ۲۵۵ واحد به بانک معرفی شدند که ۱۳۱ واحد صنعتی منجر به عقد قرارداد شد و مبلغ تعیین شده برای این واحدها ۱۶۵ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ پرداخت‌شده تا به امروز، بیش از ۴۲ میلیارد تومان است، افزود: بخش صنعت ۳۶ میلیارد را به خود اختصاص داده است و دلیل کم بودن تعداد پرداخت‌ها تغییر نرخ سود تسهیلات و انتظار برای کاهش بیش‌ازپیش این تسهیلات است.

فرماندار تبریز در ادامه با بیان اینکه ۴۷ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهید رجایی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند، گفت: از واحدهای معرفی‌شده فعلاً ۴ واحد تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

شهرتی فر با اشاره به اینکه شهرک شهید رجایی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان و کشور است، تصریح کرد: این شهرک ۵۵ هکتار وسعت دارد که ۲۶۶ قرارداد واگذاری به امضا رسیده و تنها ۸ واحد با تعطیلی مواجه شده‌اند.

وی آمار اشتغال این شهرک را ۴۰۲۸ نفر عنوان کرد و گفت: مجموع سرمایه گذاری در این شهرک فعال، ۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.