کد خبر : 11629
تاریخ انتشار : جمعه 22 آگوست 2014 - 20:38

در جامعه اسلامی بی حجابی توهین به دین است

در جامعه اسلامی بی حجابی توهین  به دین است

شبستر نیوز : در کشور اسلامی آن کسانی که بی حجاب هستند وبی اعتنای به دین می نمایند باید از جامعه ترد شوند ودر جامعه اسلامی بی حجابی یک نوع توهین به دین است چرا در بازارهای اسلامی بدحجابی وبی حجابی رواج یابد چرا نباید کسی به بی حجابان در جامعه اسلامی هشدار ندهد

IMG_0478 [1600x1200]به گزارش شبستر نیوز :حجت السلام محمد زاده در نماز جمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شدبا اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) وعرض تسلیت به شیعیان وامام عصر حضرت ولیعصر (عج) گفت :اگر جهاد فرهنگی که توسط امام محمد باقر (ع )و وامام جعفر صادق (ع)بنیانگذاری گردید ومردم که به بصیرت لازم وکامل برخوردار باشند می توانند که از مرحله اول نیز سخت تر است بگذرند مرحله شهادت نیز به آن اندازه که فاصله افتاد سخت تر نیست تمام ائمه اطهار با شهادت از این دنیا رفتند ولی شهادت امام حسین (ع) با شهادت دیگر ائمه متفاوت بود شهادت امام حسین (ع) اسلام رازنده کرد .

محمد زاده ادامه داد : جهاد فرهنگی امام جعفر صادق ع در حیاط وبقاء اسلام وزنده نگه داشتن نهضت امام حسین ع نقش حیاطی داشت واگر بخواهیم اسلام زنده بماند باید حوزه های علمیه باحضور جوانان مستعد وخیرین وظیفه شناس قوی باشد به طوری که در هر منزل باید یک روحانی وجود داشته باشد .لذا پدران ومادران وجوانان باید دقت نمایند که فرهنگ دین وقرآن تنها ضامن بقای اسلام ناب محمدی  است وباید بااین فرهنگ آشنا باشیم وخانواده ها نیز به این جهادفرهنگ وجهاد علمی توجه داشته باشند وعلم دین شناسی باید مهمتر از بقیه علوم باشند پرا که امام محمد باقر ع هم به علم دین شناسی وهم به دیگر علوم توجه زیادی نیز داشتند.

امام جمعه شبستر  دربخش دیگرسخنان خود تصریح کرد :عبد خدا شدن وبنده خدا بودن لازمه اش این است که انسان تمام وجود و وقت خود را باید دراختیار معبود خویش قرار دهد در غیراین صورت نمی توان بنده خداشدو درهمین راستا امام جعفر صادق ع رامی توان  یک الگو کامل برای شیعیان هم از نظر سیاسی وهم از نظر فرهنگی دانست واز هر جهت خود را آگاه سازیم وبیشتر بشناسیم.

وی درادامه روز صنعت دفاعی ،روز پزشک ،روز کارمند،روز کرامت روز دختر ولادت باسعادت حضرت معصومه (ص)  رااز جمله  مناسبت های   هفته پیش رو برشمردو افزود: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه همین صنعت گران ودانشمندان دفاعی چنان سیلی محکمی به دشمنان زدیم که امروز نیز اگر بخواهند چشم طمع به کشورمان واعتقادات و  مذهبمان بدوزند چنان سیلی خواهیم زد که دیگر نتوانند به اسلام با چشم چپ  نگاه کنند .

وی با اشاره به هفته دولت به دولتمردان  و کارمندان ادارات توصیه کرد: با مردم تبادل و تعامل عاطفی داشته باشندد،ظرفیت سعه صدرخود را بالا ببرند ،نظارت وبازرسیهای مفیدداشته باشند و شایسته سالاری  را درگزینش وعزل ونصب  معیار قرار داده و و از گروه بازی وحزب گرایی  به دور باشند.

وی همچنین به مردم  نیز توصیه کرد : تلاش کنند با مسئولان همکاری کنند وبا انتقادات وپیشنهادات سازنده وبا پشتیبانی وحفظ وانسجام دولت رایاری نمایند  و همیشه باید مردم درصحنه باشند .

خطیب جمعه شبستر با اشاره به  هفته کرامت روز ولادت حضرت معصومه ص وروز دختر و  هفته خاطرنشان شد :رمز بقا وپیروزی مسلمانان در اتحاد ویکپارچکی است امروزی چیزی که دشمنان را آزار میدهد واز آن می ترسنداتحاد وهمبستگی مسلمانان است  ودر مسئله مقاومت غزه وفلسطین آنچه که بردشمنان مطرح است اصل اتحاد وهمبستگی مسلمانان است  .

حجت الاسلام محمد زاده در بخش پایانی سخنان خود گفت:در کشور اسلامی آن کسانی که بی حجاب هستند و نسبت به دین بی اعتنا هستند باید از جامعه ترد شوند ودر جامعه اسلامی بی حجابی یک نوع توهین  به دین است چرا  در بازارهای اسلامی بدحجابی وبی حجابی رواج یابدو  چرا نباید کسی به بی حجابان در جامعه اسلامی هشدار ندهند.

انتهای خبر حمید صدر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمد شنبه , 23 آگوست 2014 - 12:25

در حدیثی طولانی از پیامبر اکرم در توصیف اوضاع و شرایط مردم آخرالزمان به موضوع شکل ظاهر و پوشش زنان و مردان اشاره شده است. حضرت در یک پیش بینی شرایط جامعه ۱۴۰۰ سال بعد را این طور روایت کرده اند: «سیکون فی آخر امتی رجال، یرکب نساؤهم علی سروج کاشباه الرجال. یرکبون علی المیاثر حتی یاتوا ابواب المساجد، نساؤهم کاسیاب عاریات، علی رؤوسهنّ کاسنمة البخت العجاف، لا یجدن ریح الجنّة! فالعنوهن فانهن ملعونات»
«در آخرت امت من مردانی پیدا می شوند که زنهایشان همچون مردها بر روی زینها سوار می شوند، در آن عصر بر فراز تشکها سوار می شوند و تا در مساجد می روند، زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطر بهشت را استشمام نمی کنند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خدا بدور هستند.»

ناشناس یکشنبه , 24 آگوست 2014 - 10:18

;;;;;;;;;;;;