کد خبر : 115934
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 سپتامبر 2016 - 9:43

بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس خاطرات خود را مکتوب کنند

بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس خاطرات خود را مکتوب کنند

جبارزاده خواستار انتقال ارزش‌ها و روحیه‌ی بسیجی به نسل جوان شد و گفت: بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس باید خاطرات خود را مکتوب و در اختیار آیندگان قرار دهند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در جمع پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس این هفته را فرصت مناسب برای مرور خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد: این روزها فرصت مغتنمی است تا به دوران دفاع مقدس بازگردیم و ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای سخت جنگ تن به دشمن ندادیم ولی امروزه در عرصه‌های اقتصادی با دشمنان اسلام سر جنگ خواهیم داشت و با همان روحیه جهادی در میدان حضور خواهیم یافت.

استاندار آذربایجان شرقی به وظایف فعلی رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه از بازماندگان انتظار می‌رود، اشاعه آن فرهنگ به نسل جدید است زیرا نسل جوان تشنه خاطرات دوران دفاع مقدس است.

وی خطاب به ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: خاطرات خود را در قالب کتاب مکتوب کرده و در اختیار نسل جدید قرار دهید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آماده‌ی ثبت  خاطرات شما می‌باشد.

جبارزاده خاطر نشان ساخت: وظیفه ما در شرایط فعلی این است که روحیه بسیجی را به نسل جدید انتقال دهیم و شما رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توانید این حلقه وصل را ایجاد کنید.

وی بر حفظ محبت‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: در زمان جنگ و عملیات صمیمیت عامل اصلی پیروزی‌ها بود و نباید بگذاریم گذشت زمان و مسائل سیاسی صمیمیت‌مان را کم کند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان متذکر شد: تا زمانی که در کنار هم باشیم موفقیت نیز همراه ما خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.