کد خبر : 115665
تاریخ انتشار : شنبه 24 سپتامبر 2016 - 12:02

اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی در امور مختلف را برای مسؤولان راحت‌تر می‌کند

اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی در امور مختلف را برای مسؤولان راحت‌تر می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اینکه سرشماری هر ۵ سال یک‌بار انجام می‌شود، بسیار مهم بوده و باید جمع‌آوری شود و هرچه اطلاعات دقیق‌تر باشد به همان میزان برنامه‌ریزی امور مختلف برای مسؤولان راحت‌تر خواهد بود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین رونمایی از ثبت‌نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز سوم مهرماه سرشماری نفوس و مسکن سراسر کشور و استان به همت عزیزان آمارگر از امروز به‌صورت رسمی آغاز و اعلام می‌شود.

وی افزود: سرشماری از امروز تا ۲۴ مهرماه به‌صورت اینترنتی خواهد بود و از همه شهروندان تقاضا می‌شود آن‌هایی که دسترسی به اینترنت دارند با مراجعه به آدرس اعلام‌شده اطلاعات مورد نیاز را به سیستم وارد کنند که در این روند کد رهگیری اعلام خواهد شد.

جبارزاده ادامه داد: از ۲۴ مهر به بعد نیز مأموران سرشماری به‌صورت حضوری برای کنترل اطلاعات ثبت‌شده در اینترنت مراجعه خواهند کرد و البته اطلاعات افرادی که موفق به ثبت اینترنتی نشده‌اند نیز توسط مأموران سرشماری ثبت خواهند شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه از همه مردم بزرگوار استان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را با مأمورین انجام دهند، بیان کرد: با توجه به اینکه سرشماری هر ۵ سال یک‌بار انجام می‌شود، بسیار مهم بوده و باید جمع‌آوری شود و هرچقدر اطلاعات دقیق‌تر باشد به همان میزان برنامه‌ریزی امور مختلف برای مسؤولان راحت‌تر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.