کد خبر : 115158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 سپتامبر 2016 - 12:54

اگر توانمندی‌های نظامی نبود، آمریکا و اسرائیل ایران را در معرض تهدید نظامی قرار می‌دادند

اگر توانمندی‌های نظامی نبود، آمریکا و اسرائیل ایران را در معرض تهدید نظامی قرار می‌دادند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: اگر توانمندی‌های بالای نظامی نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی کشور نبود، آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان، کشورمان را در معرض تهدید نظامی قرار می‌دادند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در تبریز، با اشاره به گسترش تروریسم تکفیری در منطقه اظهار داشت: مزدوران استکبار، تروریست‌های تکفیری و داعش، در حالی به جان کشورها و ملت‌های منطقه افتاده‌اند که ایران ‌با رهبری‌ داهیانه مقام معظم رهبری و حضور ملت مسلمان و توانمندی نیروهای مسلح، در امنیت کامل قرار دارد.

وی افزود: نیروهای نظامی کشورمان در خارج از کشور و در کشورهای مسلمان و همسایه، در صورت تعدی به آنان کمک می‌کنند و این موضوع خوشحال‌کننده دوستان و مأیوس‌کننده دشمنان ما است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به توانایی بالای نیروهای مسلح کشورمان تصریح کرد: اگر توانمندی‌های بالای نظامی نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی کشور نبود، استکبار جهانی خباثت‌های دیرینه خود علیه ایران را ابراز و آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان، کشورمان را در معرض تهدید نظامی قرار می‌دادند.

آیت‌الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: باید خداوند متعال را بابت امنیت فعلی کشورمان شاکر باشیم و قدردان شهدای والامقام که امنیت فعلی ما مدیون فداکاری آنان است، باشیم. یاد و خاطره صیاد شیرازی‌ها، باکری‌ها و ستاری‌ها و سایر فرماندهان شهید ۸ سال دفاع مقدس را که پس از ایثار و شجاعت به درجه والای شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.