کد خبر : 115063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 سپتامبر 2016 - 8:25

تمامی جریانات سیاسی باید بر محور ولایت اتحاد داشته باشند

تمامی جریانات سیاسی باید بر محور ولایت اتحاد داشته باشند

دبیر بنیاد بین المللی غدیر مراغه با اشاره به اینکه عید غدیر فرصتی برای اتحاد و یکپارچی بر محور ولایت است، گفت: ‌تمامی جریانات سیاسی در کشور باید بر محور ولایت اتحاد داشته باشند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ اباصلت فیضی زاده با اشاره به اینکه غدیر بزرگ‌ترین عید جهان اسلام است، اظهار داشت: نقش محوری این رویداد بزرگ در تاریخ اسلام به‌اندازه‌ای است که اگر پیامبر پیام غدیر را به امت ابلاغ نمی‌کرد دین اسلام کامل نمی‌شد. پیام غدیر باید به‌صورت گسترده نسل به نسل و سینه‌به‌سینه برای همه منتقل گردد چراکه غدیر شناسنامه شیعه است و تمامی حرکت‌های شیعه منتهی به جریان غدیر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در تداوم جریان غدیر به وجود آمده است، گفت: ریشه انقلاب اسلامی در غدیر به وجود آمده است و تداوم و ماندگاری آن نیز قطعاً ریشه در غدیرخم دارد و بنای مهدویت و نسخه نجات‌بخش بشریت به‌دست حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) نیز در غدیر نوشته‌شده است و به‌نوعی می‌توان گفت غدیر ریشه تمامی حرکت‌های اسلامی است.

فیضی زاده، بابیان اینکه هرگونه کوتاهی در غدیر جبران‌ناپذیر است، گفت: بااینکه برای ابلاغ رسالت و معرفی حضرت علی (ع) پیامبر اکرم (ص)، ۱۲۰ هزار نفر را ۳ روز جمع و در حضور هزاران نفر دست امیرالمؤمنین(ع) را بلند کردند، ولی متأسفانه بعدها آنها در این جریان کوتاهی کردند و پیام غدیر را فراموش کردند.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر فرصتی برای اتحاد و یکپارچی بر محور ولایت است، افزود:  تمامی جریانات سیاسی در کشور باید بر محور ولایت اتحاد داشته باشند و با ولایت مداری خود پاسداشت این رویداد مهم باشند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در مراغه خاطرنشان کرد: تحمیل رأی بر ولایت بزرگ‌ترین ضربه‌ای است که در طول تاریخ بر پیکر دین واردشده است و این در حالی است که باید تبعت محض از ولایت داشته و رأی و منافع خویش را بر ولایت تحمیل کنیم.

فیضی زاده با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: برپایی مراسم‌های اطعام ویژه عید غدیر در نقاط مختلف شهر، تزئین و فضاسازی مناسب میادین و اماکن عمومی و برگزاری مسابقات فرهنگی بین دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی از برنامه‌های اجرایی ستاد غدیر این شهرستان خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و آحاد مردم در مراسم بزرگداشت این دهه، تشریح کرد: حضور پرشور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگداشت دهه امامت و ولایت به‌ویژه عید بزرگ غدیرخم، نیازمند مشارکت همگانی همه مردم و دستگاه‌ها خصوصاً هیئت‌های مذهبی و حسینی این شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.