کد خبر : 114955
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 سپتامبر 2016 - 12:41

بدحجابی و فساد به خاطر نبود دولت اسلامی به وجود آمده است

بدحجابی و فساد به خاطر نبود دولت اسلامی به وجود آمده است

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکایی‌ها در بین مسئولین نفوذ کرده‌اند و بدحجابی و فساد به خاطر فقدان دولت اسلامی ترویج یافته است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، آیت الله کاظم صدیقی عصر دیروز در جمع نمازگزاران مسجد کریم‌ خان تبریز با بیان اینکه مقوله‌ی ولایت شعار نیست، اظهار داشت: ولایت جایگاه نور و خورشید دارد و چنانچه نسیم آن نباشد، فساد و تاریکی جامعه را فرا می‌گیرد.

وی ادامه داد: خورشید ولایت در دل زمین حالت رویش و رشد را دارد و گناهان را ذوب می‌کند؛ چنانچه حجتی روی زمین نباشد، زمین آرامش نخواهد داشت.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر آرامش زمین را وابسته به وجود حجت خدا دانست و ابراز کرد: ولایت اگر نباشد، مثل این است که آبی وجود ندارد و حیات جاری نیست؛ پیامبر اکرم نیز رزمنده بود و امت ایشان در کنار فرستاده‌ی خدا با دشمنان جنگیدند؛ ایشان طی این سال‌ها ۸۰ جنگ و غزوه را اداره کردند.

وی بیان داشت: پیامبر نماز و روزه را ابلاغ کرده و اعمال آن را دیده‌اند اما ولایت چه پیامی است که اگر ابلاغ نکند انگار رسالت را به اتمام نرسانده است؟

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حمایت‌های ایران از مردم فلسطین و سوریه، توضیح داد: اگر مسلمانی بشنود در آن سر دنیا کسی داد می‌زند و استمداد می‌طلبد اما کمک نکند مسلمان نیست؛ چنانچه کافری هم مظلوم واقع شد طبق آیات قرآن بر مسلمان واجب است که کمکش کند؛ چرا ما در سوریه می‌جنگیم؟ چرا در فلسطین به جبهه مقاومت کمک می‌کنیم؟ برای اینکه مسلمان هستند و مظلوم می‌باشند.

وی در بخشی از سخنان خود به اقدامات و خدمات آیت الله خزعلی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان به معنای واقعی کلمه، مجتهد ولایی و انقلابی بودند؛ خزعلی به عنوان فقیه منبر می‌رفتند و این درحالی است که برخی از فقها منبر رفتن را دور از شأن خود می‌دانند.

آیت الله صدیقی، مرحوم ابوالقاسم خزعلی را ابوالشهید نامید و عنوان کرد: ایشان با عیالشان قرار گذاشتن که پیش هیچ کس گریه نکنند.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز با خانواده‌ی یکی از شهدای مدافع حرم آذربایجان دیداری داشتم و در آن ملاقات مادر شهید صادق عدالت اکبری گفتند: «به آقا بفرمایید بخش‌نامه‌ ممنوعیت حضور برادر شهید در سوریه دیگر چیست؟ ما حاضریم خودمان هم برویم» این بیانات یک شیرزن است.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر خاطرنشان کرد: مرحوم خزعلی یک فرزند شهید داشتند اما پسری هم داشتند که در فتنه ضدانقلابیون شرکت کرد، این قضیه را ایشان در منبر گفتند، هر آخوندی این کار را نمی‌کند؛ قای خزعلی نشان دادند که فرزندشان عزیزتر از دینشان نیست.

وی افزود: مسئله غدیر باید بیش از هر زمانی رونق داشته باشد، ترویج فرهنگ غدیر با جاری بودن زندگی مساوی است؛ اکنون اگر بدحجابی و فساد داریم به خاطر فقدان دولت اسلامی می‌باشد.

این عالمی دینی با بیان اینکه عده‌ای برای رأی آوری با دانشگاه و ادارات کشور کاری ندارند، تصریح کرد: حکومت و دولت اگر خراب باشد، دین نمی‌ماند؛ اکنون گروه‌های وهابی در داخل کشور در کتاب‌هایشان شیعه را نجس و خونش را حلال می‌دانند، حال از دولت‌ها باید پرسید آیا در کتاب‌های دبستانی یک آیه از ولایت است؟

وی متذکر شد: دنیای کفر برای بچه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند، دولت‌ها چه می‌کنند؟ در مهدکودک‌ها آموزش رقص می‌دهند یا سرودهای مذهبی به بچه‌ها می‌آموزند؟ نباید دولت اسلامی به داد این کودکان برسد؟

امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه اکنون در حال جنگ هستیم، اذعان کرد: دنیا می‌خواهد اخلاق و شرف ما را به یغما ببرد، آمریکا آمده و در مسئولین کشور نفوذ کرده است؛ مواظب باشید و توجه کنید چراکه می‌خواهند فساد زیاد بشود.

وی اظهار داشت: چرا برای ازدواج و اشتغال برنامه‌ای ندارند؟ چرا اقتصاد مقاومتی همچنان روی زمین باقی مانده است؟

رئیس بنیاد بین المللی غدیر، نسبت دادن عید غدیر را به سیدها انحراف دانست و ابراز کرد: غدیر برای جهانیان است؛ علی صبر کرد و زهرایش را فدای فرهنگ علوی کرد تا اکنون فرهنگ علوی جاری باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.