کد خبر : 114928
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 سپتامبر 2016 - 10:38

بیش از ۸۰۰ “دانشجو معلم” به سیستم آموزشی آذربایجان شرقی می‌پیوندند

بیش از ۸۰۰ “دانشجو معلم” به سیستم آموزشی آذربایجان شرقی می‌پیوندند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برای نخستین بار در استان، ۸۲۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به جمع فرهنگیان استان خواهند پیوست.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با کمبود معلمان در مدارس مواجه نیستیم، اظهار داشت: ضمن افزوده شدن ۸۲۰ دانشجومعلم از مهرماه سال جاری، تعدادی از دانشجویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه فرهنگیان از دی ماه امسال نیز به سیستم آموزش و پرورش استان افزوده خواهند شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: رویکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید، آرامش خاطر دانش آموزان، ایجاد انگیزه برای معلمان در جهت ارتقای سطح کیفی تدریس و ایجاد رضایتمندی برای اولیای دانش آموزان و مشارکت آنان با مدارس است.

پاشایی با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان در ۳۹ ناحیه و منطقه مشغول فعالیت خواهند بود، ادامه داد: حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز در ۱۸ هزار مدرسه و ۳۲ هزار کلاس درس مشغول تحصیل خواهند بود.

وی به آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی استان در مورد بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه های مختلف صورت گرفته و در تابستان امسال نیز ضمن تجهیز مدارس، دوره های آموزشی برای معلمان دوره های ششم و دهم برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در مورد تاریخ آغاز سال تحصیلی جدید نیز اظهار داشت: دانش آموزان اول ابتدایی از ۳۱ شهریور وارد مدارس  خواهند شد و سایر دانش آموزان نیز همزمان با سراسر کشور از سوم مهرماه امسال با به صدا درآمدن زنگ محبت و مهربانی وارد کلاس های درسی خود خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.