کد خبر : 114895
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 14:16

اهداء ۶۰۰ بسته‌ی تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند/ ۲ هزار بسته‌ی حمایت تحصیلی در روزهای آتی توزیع می‌شود

اهداء ۶۰۰ بسته‌ی تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند/ ۲ هزار بسته‌ی حمایت تحصیلی در روزهای آتی توزیع می‌شود

معاون فرهنگی‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی به ۶۰۰ دانش آموز نیازمند بسته‌ی حمایتی تعلق گرفت و در روزهای آتی ۲ هزار بسته‌ی دیگر نیز بین محصلان کم‌برخوردار توزیع می‌گردد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، در آستانه بازگشایی مدارس تعداد ۶۰۰ بسته‌ی تحصیلی طی مراسمی در امامزاده سید ابراهیم‌ تبریز به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

این بسته‌های تحصیلی از محل موقوفات خیران تامین و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در قالب طرح مهر تحصیلی توزیع گردید.

معاون فرهنگی‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آدربایجان شرقی با استناد به آیات شریفه‌ی قرآن کریم و روایات معصومین (ع) “وقف” را میراثی ماندگار و ارزشمند برای واقفین دانست و عنوان کرد: تمامی ادیان ابراهیمی سنت حسنه‌ی وقف را مورد تاکید قرار داده و واقفین را مأجور درگاه الهی خطاب کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین  فتاحی به تامین بیش از ۲ هزار بسته‌ی حمایت تحصیلی اشاره و تصریح کرد: این بسته در روزهای آتی در بین دانش آمزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی توزیع بسته های تحصیلی تدارک دیده شده در شهرستان‌های محروم و دور افتاده را اصلی ترین اولویت این اداره کل برشمرد و گفت: امیدواریم با استمرار سنت حسنه وقف تمامی دانش آموزان نیازمند سال تحصیلی خود را با شادکامی آغاز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.