کد خبر : 114892
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 14:13

اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود/ استعفای مدیران کاندیدا تا پایان شهریور

اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود/ استعفای مدیران کاندیدا تا پایان شهریور

شهردار تبریز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: فضای ارزشمند خدمتگزاری، به هیچ عنوان نباید تحت الشعاع مباحث انتخاباتی، سیاسی و جناحی قرار گیرد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: هم اکنون، برنامه‌های خدمت‌رسانی شهر به یکی از تاثیرگذارترین و حساس‌ترین دوره‌های خود رسیده است؛ در چنین فضای ارزشمندی، اجازه نمی‌دهیم بحث‌های سیاسی و حزبی، وارد کارزار خدمتگزاری شود.

وی با تاکید بر این که تمرکز مدیران اجرایی نباید مخدوش شود، متذکر شد: مدیرانی که تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات و فعالیت حزبی دارد، تا پایان شهریور استعفای خود را ارایه دهند و به علایق انتخاباتی خود بپردازند؛ در غیر این صورت، اجازه نمی‌دهیم برنامه‌های اجرایی شهر و امکانات و اموال شهرداری، مورد بهره‌برداری‌های انتخاباتی قرار گیرد.

شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مانند انتخابات مجلس دهم، تمام ظرفیت‌های خود را معطوف مشارکت با نشاط شهروندان و استفاده منضبط از فضای تبلیغاتی شهر خواهد کرد؛ با این حال، بحث‌های حزبی و گروهی، نیازمند یک فضای دیگر است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.