کد خبر : 114881
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 14:02

به شهریار گفتم «چگونه به مهدی باکری بگویم استاد دعوت شما را قبول نکرد»/ استاد بغض کرد و آمد

به شهریار گفتم «چگونه به مهدی باکری بگویم استاد دعوت شما را قبول نکرد»/ استاد بغض کرد و آمد

سرهنگ قادری با اشاره به حضور شهریار در جبهه‌ها، یادآور شد: ابتدا که استاد را دعوت به شعرخوانی کردم، نپذیرفت اما وقتی گفتم چگونه به مهدی باکری بگویم استاد دعوت شما را قبول نکرد، بغض کرد و آمد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، سرهنگ پاسدار علی قادری در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره جشنواره سراسری هنرهای تجسمی که صبح امروز در جوار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم آذربایجان دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ایران است و وجود چهره‌هایی چون ستارخان، باقرخان، شهید مدنی، خیابانی، شهید باکری و غیره و همچنین شهدای مدافع حرم بیانگر این است که این خطه سر ایران می‌باشد و این سر مسئولیت سر بودنش را در برهه‌های متعدد تاریخی نشان داده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش هنرمندان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خیلی از شاعران، نقاشان، ادبا و دیگر هنرمندان در لشکر عاشورا بودند و من در جبهه حضور آنان را درک کردم؛ یک نمونه استاد شهریار بود که علاوه بر سرودن شعر در لشکر عاشورا نیز حضور می‌یافت، برای مثال در آستانه عملیات بیت المقدس سه این پیشنهاد را مطرح کردیم که علاوه بر تاثیر اشعار و حضورشان بر روی نیروهای ما، حضورش از این جهت مهم بود که عده‌ای را که دوست نداشتند برای رهبر، جبهه و بسیج شعر بگوید، مایوس کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا توضیح داد: البته استاد در ابتدا دعوت ما را نپذیرفتند تا اینکه در آخر از ایشان پرسیدم چطور به رزمندگان و آقا مهدی باکری بگویم استاد دعوت شما را قبول نکرد؟! در حالی که حضور شما بر روحیه رزمندگان تاثیر دارد؛ ایشان بغض کردند و گفتند می‌آیم، آمدند و خاطره به یاد ماندنی را در جبهه‌ها رقم زدند.

وی در پایان افزود: دفاع مقدس با حضور تمام آحاد مردم هویت انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی را حفظ کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علی قادری سه‌شنبه , 19 سپتامبر 2023 - 9:55

سربازان آقا مهدی باکری صحیح است.نه آقا مهدی باکری