کد خبر : 114861
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2016 - 11:00

مترو تبریز «۴ مهر» به ایستگاه میدان‌ ساعت می‌رسد

مترو تبریز «۴ مهر» به ایستگاه میدان‌ ساعت می‌رسد

شهردار تبریز از پایان اقدامات زیرساختی قطار شهری در ایستگاه‌های شماره ۹، ۱۰ و ۱۱ در محدوده مرکزی شهر، در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان اینکه خوشبختانه در ماه‌های اخیر، شاهد یکی از کم‌نظیرترین دوره‌های توسعه پروژه مترو بوده‌ایم، اظهار کرد: با مدیریت جهادی پروژه، تزریقات موثر مالی و مجاهدت شبانه‌روزی عوامل اجرایی، طبق قولی که به شهروندان داده‌ بودیم، مترو در محدوده مرکزی شهر در مراحل تکمیلی اجرا واقع شده است.

وی تصریح کرد: پروژه مترو در سه ایستگاه میدان‌قطب، میدان شهید بهشتی و میدان ساعت در آستانه اتمام قرار گرفته و چهارم مهرماه، افتتاح می‌شود.

شهردار تبریز یادآور شد: ایستگاه‌های یاد شده از حیث تقسیم‌بندی، در رده ایستگاه‌های عمیق قرار گرفته‌اند؛ با این حال، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارگران در روزهای گرم‌ تابستان، موجب شد پروژه، طبق برنامه، به نتیجه مورد نظر برسد.

نجفی متذکر شد: عملیات زیرساختی شامل ریل‌گذاری، بدنه‌سازی، ایمن‌سازی و سایر فضاسازی‌های لازم به پایان رسیده و سه ایستگاه اشاره‌شده، مهیای پذیرش واگن هستند.

شهردار تبریز در عین حال تاکید کرد: بخش اصلی پروژه که همان اقدامات فیزیکی است، به پایان رسیده، با این حال، پس از اجرای تست‌های گرم‌‌و‌سرد مورد نیاز برای سازگاری واگن‌ها با ریل‌گذاری‌ها، پروژه در محدوده مرکزی شهر، آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که شهرداری، پروژه مترو را به عنوان یک پروژه حساس و توسعه‌محور مورد توجه قرار داده خاطرنشان کرد: در سه سال‌ اخیر با تمهیدات ویژه‌ای که در خصوص تکمیل زیرساخت‌ها و تامین واگن‌ها اندیشیده‌شده، این پروژه در آستانه تاثیرگذاری عملی قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.