کد خبر : 114344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 2:10

پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی است

پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی است

سرتیپی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه در سالجاری گفت: پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی و ارزشیابی در سطح مدارس شهرستان شبستر است.

به گزارش شبسترنیوز،ابوالفضل سرتیپی در این جلسه با بیان اینکه پروژه مهر یکی از مؤلفه های اصلی آموزش و پرورش هست، گفت: مهمترین هدف از اجرای پروژه مهر امسال، ایجاد بستر مناسب و تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر اظهارکرد: پروژه مهر از نیمه دوم خرداد ماه۹۵ در منطقه شبستر کلید خودره و برای اجرای اصولی و کارآمد پروژه مهر در منطقه شش کمیته تشکیل شده که در بازه زمانی مشخص برنامه‌های خود را عملی می‌کنند و گزارشی از فعالیت‌های خود به ستاد مربوطه می‌دهند.

وی  افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا با شاداب سازی مدارس خاطره ای ماندگار در اولین روز بازگشایی مدارس برای دانش آموزان عزیز ایجاد کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری مسئولین و همت و تلاش کلیه مدیران، معاونین، معلمان و نیروهای خدماتی منطقه، آموزش و پرورش شبستر در بین شهرستان ها و مناطق استان آذربایجان شرقی رتبه عالی  پروژه مهر را کسب کرد و در مهر ۹۵ نیز تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است. 

گفتنی است آماده سازی و تجهیز مدارس در حد مطلوب و مناسب، بکارگیری نیروی انسانی متخصص و متعهد برای دوره های مختلف تحصیلی، جذب و ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان، اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش منطقه در هفته دولت و توفیقات حاصله آموزش و پرورش شهرستان در شاخه پرورشی و تربیت بدنی از جمله مباحث مطروحه در جلسه بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.