کد خبر : 114341
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 2:00

افزایش استفاده غیر حضوری مشترکین گاز طبیعی از سامانه ۲۱۹۴ شرکت گاز

افزایش استفاده غیر حضوری مشترکین گاز طبیعی از سامانه ۲۱۹۴ شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبرداد:پس از راه اندازی مرحله دوم سامانه ۲۱۹۴ شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۱۰ هزار مشترک گاز طبیعی قبوض دریافتی خود را بصورت غیر حضوری از طریق این سامانه پرداخت نموده اند.

به گزارش شبسترنیوز ، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این مطلب گفت : با توجه به اقدامات و فعالیت های انجام شده درخصوص فرهنگ سازی پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی ، درحال حاضر بسیاری ازمشترکین با بهره گیری از این سامانه کارکرد کنتور خود را اعلام و یا گاز بهاء خود را از طریق این سامانه پرداخت می نمایند.
ولی اله دینی اظهارکرد : بعد از راه اندازی مرحله دوم این سامانه بیش از ۱۱۰هزار مشترک  گاز طبیعی در استان، قبوض خود را با استفاده از این سامانه پرداخت و ۳۴۶ هزار مشترک کارکرد کنتور خود را از طریق سامانه تلفنی ۲۱۹۴ غیر حضوری ثبت نموده اند.
وی با توصیه به مشترکین برای استفاده از این روش سهل الوصول ، افزود: مشترکان گاز می‌توانند برای پرداخت صورتحساب قبوض خود علاوه بر سایر روش‌های غیرحضوری از طریق تماس با شماره ۲۱۹۴ و با داشتن هر یک از کارت‌های عضو شبکه شتاب و رمز دوم کارت و صرفاً با وارد کردن شماره اشتراک خود بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت، نسبت به پرداخت قبوض خود با استفاده از سامانه ۲۱۹۴ اقدام نمایند.
دینی اجرای طرح پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را صرفه‌جویی در وقت و هزینه، گسترش و اشاعه دولت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات و رضایتمندی مشترکان عنوان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد:مشترکان علاوه بر استفاده از سامانه ۲۱۹۴ می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ از آخرین صورت‌حساب و بدهی مصرف خود با جزئیات شناسه قبض و شناسه پرداخت آگاه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.