کد خبر : 114307
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 0:16

مشکل تخصیص اعتبار از محل اعتبارات شهرستان شبستر به شهرکهای صنعتی حل می شود

مشکل تخصیص اعتبار از محل اعتبارات شهرستان شبستر به شهرکهای صنعتی حل می شود

فرماندارشبستر گفت:مشکل بحث تخصیص اعتبار از محل اعتبارات شهرستان به شهرکهای صنعتی از جمله شهرک صنعتی بعثت طی سالجاری حل و فصل می شود.

به گزارش شبسترنیوز جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد.

 منصور طالب پور فرماندار و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان شبستر  در این نشست ضمن اشاره به موضوع جلسه از دستگاههای اجرائی حاضر در جلسه خواست گزارش مختصری در خصوص اقدامات انجام یافته در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

فرماندارشبستر اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرکهای صنعتی شهرستان کاملاً اشباع هستند و مراجعه کنندگان جهت احداث ،عمدتاً کارگاههای کوچک می باشند لذا با مدنظر قرار دادن تبصره یک قانون حفظ کاربری اراضی و موارد ضروری قید شده در آن و عدم امکان احداث واحد های تولیدی در خارج از شهرک های صنعتی و با عنایت به تقاضای احداث کارگاههای کوچک در اراضی نامرغوب و درجه سه ، سعی کنیم در این خصوص تسهیل گر باشیم .

وی ادامه داد: باید کمک کنیم واحدهای تولیدی حاشیه روستاها که متقاضی احداث بوده و باعث اشتغالزایی خواهندشد با تاکید بر اشتغال روستایی ، احداث و راه اندازی شوند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان بر اهتمام ویژه شهرداران و دهیاران در جذب قیر رایانه ای تاکید کرده و افزود : تاکنون نزدیک به   ۱۰۰۰ تن قیر رایانه ای از طرف شهرداری ها و دهیاری ها جهت روکش و بهسازی آسفالت راه های مواصلاتی درخواست شده که ۳۵۰ تن تخصیص یافته و امیدواریم در فرصت باقی مانده نسبت به نهایی نمودن و تخصیص نهایی آن اقدام نمایند.

وی با اشاره به دلایل رکود کوره های آجرپزی شهر وایقان تصریح کرد:رکود بخش مسکن از مهم ترین دلایل رکود کوره ها می باشد و باید با تغییر کاربری و توجه به فناوری های نوین در این خصوص اقدام کرد.

طالب پور در پایان با اشاره به اینکه اولویت اصلی در بحث اعتبارات، اعتبارات مانده تخصیص پرداخت نشده سال ۹۴ و مانده تخصیص سالهای قبل است خاطرنشان کرد: مشکل اصلی بحث تخصیص اعتبار از محل اعتبارات شهرستان به شهرکهای صنعتی از جمله شهرک صنعتی بعثت است که ان شالله طی سالجاری حل و فصل خواهدشد.

ابلاغ  جزئیات ۱۰۱ پروژه شهرستانی با اعتبار بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال از محل توزیع اعتبارات استانی ، تملک دارایی های استان در سال ۹۵ از دیگر برنامه های این نشست بود.

img_1784 img_1777 img_1778 img_1779 img_1780 img_1781 img_1783

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.