کد خبر : 114279
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 سپتامبر 2016 - 12:28

تحویل زندانیان انتقالی از ارمنستان به ایران

تحویل زندانیان انتقالی از ارمنستان به ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا از تحویل هشت نفر از زندانیان انتقالی از کشور ارمنستان به ایران خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام جواد علیزاده اظهار داشت: براساس نامه واصله از وزارت دادگستری طی هماهنگی‌های به عمل آمده، هشت نفر از هموطنانمان که در محاکم کشور ارمنستان محکوم به تحمل حبس شده بودند، از طریق مرز نوردوز (شهرستان جلفا) تحویل مقامات قضایی شهرستان جلفا شده و جهت تحمل باقیمانده محکومیت خود به زندان جلفا منتقل شدند.

وی افزود: در جهت رعایت حال محکومین و خانواده‌های آنان سعی می‌شود پس از تکمیل پرونده محاکماتی آنان در شعب دادگاه، این زندانیان به زندان محل اقامت خود منتقل شوند.

دادستان جلفا با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نیز تعداد زیادی از هموطنان، پس از دستگیری و اِعمال محکومیت در کشور ارمنستان از طریق مرز جلفا به کشورمان منتقل شده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه اکثر قریب به اتفاق زندانیان مرتکب جرائم مربوط به مواد مخدر بوده‌اند و در خصوص این گونه جرائم نیز مجازات‌های سنگینی در محاکم ارمنستان اعمال می‌شود که علاوه بر متضرر شدن خود افراد، موجب گرفتاری خانوده آنان و تضرر جامعه نیز می‌شود.

وی خواستار اهتمام جدی مسئولان مربوطه به اطلاع رسانی و آگاه‌سازی هموطنان در این خصوص شد و ابراز امیدواری کرد مسافران نیز در رعایت قوانین مربوطه و حفظ مقررات توجه کافی را به‌عمل آورند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.