کد خبر : 113729
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2016 - 13:28

فرمانده ناجا: شکایت پلیس از سعودی‌ها به اینترپل ارسال شد/ حجاج شهید حتی از یک بطری آب محروم شدند

فرمانده ناجا: شکایت پلیس از سعودی‌ها به اینترپل ارسال شد/ حجاج شهید حتی از یک بطری آب محروم شدند

سردار اشتری از تحویل شکایت ناجا در خصوص فاجعه منا به اینترپل خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری در نخستین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و حجاج منا اظهار داشت: سال گذشته هزاران حاجی مظلوم به دلیل بی‌کفایتی حکام سعودی در فاجعه منا به شهادت رسیدند و مقام معظم رهبری نیز این حکام بی‌کفایت را شجره خبیثه ملعونه نامیدند.

وی ادامه داد: تصاویر به دست آمده از این فاجعه نشان می‌دهد که قطعا مسئولان و ماموران سعودی قصد کمک به حجاج را نداشتند و حتی از دادن یک بطری آب به آنها دریغ کردند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات نیروی انتظامی درباره پیگیری فاجعه منا اظهار داشت: در این زمینه شکوائیه‌ای تنظیم کردیم که به اینترپل تحویل داده‌ایم.

اشتری در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: از چند ماه گذشته نیروی انتظامی قرارگاهی برای اربعین ٩۵ راه اندازی کرده و امسال نیز آمادگی خدمت رسانی به زوار حسینی را قبل، حین و بعد از اربعین دارد.

وی گفت: توصیه می شود زائران حسینی حتما در قالب کاروانهای حج و زیارت و با داشتن گذرنامه و ویزای معتبر به مرزهای شلمچه چزابه و مهران مراجعه کنند.

*فعالیت نیروهای یگان ویژه برای حفظ دستاورد‌های شهدا

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا در اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا ، اظهار داشت: حمله بی‌امان دشمنان به جبهه انقلاب و باورهای مردم در جریان است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های موثر مقابله با جبهه مستکبرین و دشمنان، ترویج و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت باورهای انقلابی مردم است.

فرمانده یگان ویژه ناجا افزود: یگان ویژه به دلیل اهمیت و مأموریت ویژه خود در مقابله با دشمنان در نوک پیکان فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پیش از مقابله و حمله به دشمنان نیازمند ایجاد فضای انقلابی و یادآوری تاثیرات مثبت آن در اذهان مردم از طریق توسعه فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

کرمی همچنین افزود: وقتی در سال ۹۲ اولین نشست پیشکسوتان شهادت لشکر ۲۸ روح الله برگزار شد، خاطراتی از رزمندگان سختکوش بیان شد؛ در همان دوران این پرسش پیش آمد که چرا از لشکر ۲۸ روح الله خاطره و دستاوری ذکر نمی‌شود؛ مگر می‌شود آن حماسه را فراموش کرد؛ بر همین اساس و با توجه به پرداختن به خاطرات شهدا بود که عقبه تشکیل یگان‌های ویژه نیز مشخص شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به لزوم و اهمیت مسئله، یاداوری خاطرات و دستاوردهای شهیدان اعضای یگان ویژه نیز فعالیت خود را در این راستا شروع کرد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.