کد خبر : 113368
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 سپتامبر 2016 - 11:59

۱۷ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم‌انتظار مساعدت خیران

۱۷ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم‌انتظار مساعدت خیران

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاظر ۱۷ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم‌انتظار مساعدت مردم و خیران استان هستند.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، حسین دشتی اظهار داشت: مردم نیکوکار آذربایجان‌شرقی همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شتابند، این در حالی است که آذری‌های خیر در سال گذشته ۴۱ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت کردند.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود و در حال حاظر ۱۷ هزار دانش آموز نیازمند چشم انتظار مساعدت مردم و خیران آذربایجان‌شرقی هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال به‌صورت گسترده و با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در ۲۵ شهریور و ۱۰ مهر ماه در سطح مدارس  استان برگزار می‌شود، افزود: مراسم جشن عاطفه‌ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مناسبت ملی قریب به ۲۶ سال با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی در راستای رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت در حال انجام است، تصریح کرد: امسال این مناسبت ملی با تغییر رویه در روند اجرایی بصورت جشن همگانی و با امکان حضور خیرین و مردم نوع دوست برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در معابر و میادین شهرهای استان پایگاه جمع آوری نداریم، افزود: رویکرد جدید این نهاد در جمع آوری هدایای مردمی، تعامل با خیران، مراکز نیکوکاری، مساجد، سازمان‌ها، اصناف، خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، پزشکان، حامیان و گروه‌های تولید کننده لوازم التحریر، کیف و کفش به منظور تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شده است،خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی همچنین اظهار کرد: پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org و همچنین استفاده از اپلیکیشن موبایل “آپ” و در یافت برنامه از کافه بازار به آدرس app733.ir از دیگر شیوه‌های پرداختی برای مشارکت در جشن ملی عاطفه‌هاست.

دشتی تصریح کرد: شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۳۲۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمامی شعب استان جهت دریافت کمک های مردمی و نیز سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۲۷۴ برای پاسخگوئی به سوالات و دریافت نظرات مردم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با محوریت و مدیریت اجرایی مراکز نیکوکاری محله انجام می گردد، افزود: مراکز نیکوکاری در محدوده جغرافیای خود می تواند با تشخیص هیئت عاملان مساجد نسبت به ایجاد پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.