کد خبر : 11327
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 آگوست 2014 - 19:25

شرکت های دانش بنیان به منظور ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت در حال تشکیل است

شرکت های دانش بنیان به منظور ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت در حال تشکیل است

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با کسب برند ملی در حال تبدیل شدن به دانشگاه بین المللی است که با عقد تفاهم نامه های علمی و پژوهشی به ویژه با مراکز دانشگاهی جهان اسلام در مسیر توسعه و حرکت به درآمد غیر شهریه ای گام برمی دارد. دکتر سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با کسب برند ملی در حال تبدیل شدن به دانشگاه بین المللی است که با عقد تفاهم نامه های علمی و پژوهشی به ویژه با مراکز دانشگاهی جهان اسلام در مسیر توسعه و حرکت به درآمد غیر شهریه ای گام برمی دارد.

DSCF1995

دکتر سعید مشکینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر واعضای هیات رئیسه ، به مناسبت روز خبرنگار در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه شهرستان شبستر و خبرنگاران استانی ، از  فعالان خبری این شهرستان و استان طی مراسمی تقدیر کرد.

به گزارش شبسترنیوز، دکتر سعید مشکینی در مراسم تقدیر از خبرنگاران با بیان اینکه نامگذاری روزها تلنگری برای یادآوری تلاش‌ها و خدمات زحمتکشان در عرصه رسانه است، از آنها خواست با حفظ امانت اخبار را به گوش مردم برسانند.

وی با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار رسانه در برطرف کردن خلاء های کارهای اجرایی و کمک به مدیران گفت : مطمئناً رفع اشکالات موجود و اطلاع رسانی نسبت به کارهای انجام شده بدون کمک خبرنگاران و تلاش گران عرصه رسانه امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبسترجامعه ایده آل را جامعه ارتباطی همراه با تفاهم عنوان کرده و افزود : نشر برخی ابهامات و سوالات در اذهان عمومی  بدون توجه به کارکرد و نتایج حاصله از روند کارها مورد تایید هیچ انسان منصفی به خصوص خبرنگاران به عنوان چشم های بیدار جامعه نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر این واحد را نگین مراکز آموزشی عالی استان خواند و با اشاره به ضرورت توجه به ارتقاء سطح آموزشی خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با کسب برند ملی در حال تبدیل شدن به دانشگاه بین المللی است که با عقد تفاهم نامه های علمی و پژوهشی به ویژه با مراکز دانشگاهی جهان اسلام در مسیر توسعه و حرکت به درآمد غیر شهریه ای گام برمی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده و مصوبات جدید دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: بدین منظور شرکت های دانش بنیان به منظور ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت در حال تشکیل است که امیدواریم با افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی این امر هرچه زودتر تحقق یابد.

وی، با بیان اینکه این دانشگاه دارای پنج هزار دانشجو و ۲۰۰ هیات علمی تمام وقت است، گفت:این دانشگاه به خاطر برخی مزایا دارای شاخص های کیفی در سطح کشور و حتی جهان است و این افتخاری برای شهرستان با فرهنگی شبستر می باشد.

وی با اشاره به وجود ۱۵۵ رشته دانشگاهی در این دانشگاه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۴ رشته ارشد و دکترا و ۱۱۱ رشته در سطه کارشناسی و کاردانی است.

دکتر مشکینی در پاسخ به سوالی در مورد دایر نمودن رشته ارتباطات و روزنامه نگاری در این دانشگاه گفت: بخاطر عدم وجود رشته مرتبط در بین هیات علمی دانشگاه امکان دایر نمودن این رشته وجود ندارد ولی در صورت امکان در ایجاد این رشته در دانشگاه اقدام لازم را بعمل خواهیم آورد.

وی افزود: از بدو تاسیس این دانشگاه تعداد بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند .

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شبستر دانش فنی و پژوهشی خود را به اثبات رسانده است، تصریح کرد: این آمادگی را داریم که در رقابتی سالم با هر مرکز آموزش عالی قرار بگیریم.

دکتر مشکینی با اشاره به متقاضیان فراوان تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری اظهار کرد : با توجه به انبوه تقاضاهای موجود در بخش تحصیلات تکمیلی ضروریست پرداختن به این مقوله مورد توجه قرار گیرد.

دکترمشکینی با توجه به بخشنامه اخیر سازمان مرکزی دانشگاه در خصوص ارائه فرصت ادامه تحصیل به دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اذعان داشت : این دانشجویان در صورت نداشتن مشکلات قانونی می توانند بدون پرداخت شهریه سنواتی در مدتی که از تحصیل بازماندند، به ادامه تحصیل بپردازند.

 علیرضا خوشنیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.