کد خبر : 112991
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 آگوست 2016 - 11:03

انتقاد فرمانده سپاه عاشورا از عدم حمایت استانداری در ساخت اردوگاه آذربایجان‌شرقی

انتقاد فرمانده سپاه عاشورا از عدم حمایت استانداری در ساخت اردوگاه آذربایجان‌شرقی

سردار کریمیان با اشاره به ساخت اردوگاه ‌آذربایجان‌شرقی در مناطق عملیاتی جنوب به منظور استفاده کاروان‌های راهیان نور، از عدم حمایت مسئولین استانداری انتقاد کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه راهیان نور گامی در جهت پاسداشت مسیر شهداست، اظهار کرد: اصلی ترین کار شهدا تولید محتوا، ارائه پیام، جریان سازی و ترسیم راه بود که وظیفهی ما حفظ و حراست از راه آنان است.

وی رسالت راویان نور و فتح را خدمتگزاری در این مسیر دانست و گفت: مسیر شهدا ادامه راه سیدالشهداست و کار راویان ادامه راه حضرت زینب است و ایشان باید زینب گونه پیام رسان شهدا باشند چراکه اگر حضرت زینب(س) نبود قیام امام حسین(ع) به فراموشی سپرده می شد.

فرمانده سپاه عاشورا تقویت روحیه جهادی، استکبارستیزی، عمل انقلابی را از عوامل برترساز و تعیین کننده در قدرت بازدارندگی کشور برشمرد و افزود: راهیان نور از بسترهای مهم برای تقویت این عوامل برتر ساز است که باید بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب ادامه و گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداشت یاد و فرهنگ شهدا در آشفته بازار امروز هنری ارزنده است، بیان کرد: اگر امروز دشمن در عرصه‌هایی موفق شده و جاپایی برای خود باز کرده از غفلت ماست که در این میان ترویج فرهنگ شهدا هنر بزرگی است؛ لذا باید به آن اهمیت بدهیم چراکه دشمن تلاش دارد با جنگ نوین خود که جنگ شناختی است، اصالت اسلام و انقلاب را زیر سوال ببرد.

سردار کریمیان در بخشی از سخنان خود با اشاره به ساخت اردوگاهی در مناطق عملیاتی جنوب، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های فراوان مسئولین سپاه عاشورا مقرر شد در این مناطق زمینی با مساحت بزرگ به آذربایجان‌شرقی اختصاص یاید لکن ما از طرف استانداری هیچ‌گونه کمکی را شاهد نبودیم، هنگامی که این اردوگاه برپا شود دیگران نمی‌گویند متعلق به لشکر عاشوراست بلکه می‌گویند مالِ آذربایجان‌شرقی است.

وی از مسئولین استانداری خواست در احداث این اردوگاه سپاه را یاری کنند و ابراز امیدواری کرد این امر در آینده محقق شود.

گفتنی است؛ تجلیل از خادمان راهیان نور با حضور مسئولان آذربایجان‌شرقی در سالن کنفرانس سپاه عاشورا یکی از ویژه برنامه‌های آیین امروز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.