کد خبر : 112706
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آگوست 2016 - 9:45

آمریکا در وضعیت فلاکت‌باری به سر می‌برد

آمریکا در وضعیت فلاکت‌باری به سر می‌برد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا در وضعیت فلاکت‌باری به سر می‌برد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سردار علی فدوی در پاسخ به این سئوال که رصد آمریکایی‌ها چگونه انجام می‌شود، اظهار داشت: باید بگوییم آمریکا در وضعیت فلاکت‌باری به سر می‌برد و خیلی نباید کسی را که رو به فلاکت است یاد کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اهمیت تولید نخستین دستگاه خشک‌کن انجمادی در کشور افزود: کار ویژه‌ای صورت گرفته و این کار درحالی که به لحاظ کاربردی یک سطح عام و کامل را از همه قشرهای مردم می‌تواند در بر بگیرد.

سردار فدوی اضافه کرد: این کار، یک کار بزرگ است و امیدواریم که به زودی شاهد باشیم که این کار بزرگ ‌در امور دائمی و روزانه مردم خاصه کشاورزان ما از طرفی، در جاهایی مثل سرم‌سازی از طرف دیگر یک موضوع دائمی باشد و هر روز مردم ما در معرض بهره و برکات آن باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پاسخ به سئوالی درباره ضرورت حمایت از این شرکت‌های دانش‌بنیان و اقدامات از این دست گفت: همان‌طور که باور عزیزان جوان، دانش‌بنیان کار است، حمایت‌هایی را نیاز دارند تا کاری را به سرانجام برسانند چرا که این افراد مجموعه‌ای تازه و جوان هستند که نیاز به حمایت‌های مختلف از جمله حمایت‌های مالی دارند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: برای اینکه آنچه را باور دارند و تخصص آن را دارند به سرانجام برسانند باید حمایت شوند زیرا زمانی‌که ۵ جوان برای یک کار علمی در کنار یکدیگر جمع می‌شوند درحالیکه پولی ندارند باید به آنها کمک کرد تا به اهدافشان برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.