کد خبر : 111296
تاریخ انتشار : جمعه 19 آگوست 2016 - 23:42

مسئولین به جای مصالح شخصی،مصلحت نظام و مردم را مدنظر قرار دهند

مسئولین به جای مصالح شخصی،مصلحت نظام و مردم را مدنظر قرار دهند

امام جمعه تسوج گفت:در اقدامات و تصمیمات خود مصلحت نظام و مردم را مد نظر بگیرند نه اینکه بدنبال مصالح شخصی و جناحی خود باشند.

۷۱۱۴۸۴-۱-۱-۱-۲-۱-۵۱۹x390به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در خطبه های نمازجمعه تسوج ،رعایت و حفظ امانت را یکی از ضروریات دین اسلام شمرده و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، حاکمیت در ایران امانتی از پیامبران و اولیاء و امامان (علیهم السلام) است.

وی حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانسته و اظهارکرد: هر شخصی که در نظام اسلامی عهده دار مسئولیتی می­شود در حقیقت عهده دار امانت الهی است که اگر با رفتار و حرکات خود باعث تضعیف نظام اسلامی شود، خائن است.

امام جمعه تسوج به مسئولین استانی و شهرستانی توصیه کرد،در اقدامات و تصمیمات خود مصلحت نظام و مردم را مد نظر بگیرند نه اینکه بدنبال مصالح شخصی و جناحی خود باشند.

وی افزود: اگر یک مسئولی مردمی باشد و مردمی بماند،مسئولیت را پلی برای چپاول و رسیدن به ثروت و قدرت نداند، انقلابی باشد و انقلابی بماند، از دشمنی آمریکا و اسرائیل غافل نباشد و توجه به نفوذ دشمن داشته باشد رعایت امانت کرده و اگر جز این باشد،خائن به کشور محسوب می­شود.

بجانی با حساس دانستن اوضاع منطقه و کشور از مسئولین خواست ،کارهای حساب شده انجام داده و از کاری که موجب التهاب در جامعه شود بپرهیزند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از سکوت سازمان ملل در مقابل جنایات پلید عربستان در منطقه اظهارداشت: عربستان به تبعیت از استکبار جهانی هر جا در زمینه سیاسی شکست میخورد رو به حمله نظامی می آورد.

بجانی اضافه کرد:در مذاکرات اخیر کویت که خواسته عربستان مبنی بر خلع سلاح انصار الله عملی نشد به تشدید حمله نظامی رو آورد که مهمترین ان ها تخریب کارخانه مواد غذایی و حمله به بیمارستان و مدرسه بود که موجب کشته و زخمی شدن ده ها زن و کودک بی دفاع گردید و این حملات که در سکوت کامل سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر صورت گرفت بار دیگر ادعای دروغین استکبار مبنی بر حمایت از حقوق بشر را اشکار کرد.

خطیب جمعه تسوج در پایان تقویت کشور را یک وظیفه همگانی دانسته و خاطرنشان کرد: اینکه عده ای با کارهای حزبی و سیاسی بازی برای انتخابات سال اینده، کشور را دچار تشنج کرده و وحدت و همدلی را به هم بزنند این نهایت خیانت به کشور و آب ریختن به آسیاب دشمن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.