کد خبر : 111287
تاریخ انتشار : جمعه 19 آگوست 2016 - 20:48

دشمنان با ایجاد فتنه ای دیگر،می خواهند اندیشه های امام خمینی(ره) را مخدوش کنند

دشمنان با ایجاد فتنه ای دیگر،می خواهند اندیشه های امام خمینی(ره) را مخدوش کنند

امام جمعه شبسترگفت:دشمنان با ایجاد فتنه ای دیگر،می خواهند اندیشه های امام خمینی(ره) را مخدوش کنند وباید باچنین فضاسازی ها و فتنه هایی در داخل کشور با جدیت برخورد شود.

DSC05793-1-1-1-3-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر داشتن ایمان و اخلاص در اعمال گفت:نداشتن ایمان و گرفتار گناه شدن موجب آتش خانمان سوزی دنیوی و اخروی شده و انسان برای نجات از آتش خانمان سوز باید توبه کند.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد:شهدا با دادن خون خود اعلام کردند که تنها راه تداوم و پیروزی جوامع بشری در مقابل ستمگران و ظالمان ،استقامت است.

وی ادامه داد:شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان هستند که در پیروی از دستورات ولی فقیه آنچنان محکم ایستادند که تهدیدات دشمن تاثیری نگذاشت و شهدا مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی را در تمام زمان ها به نسل امروز و فردا مشخص کردند.

محمدزاده با اشاره به پیش رو گذاشتن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود:آزادگان با داشتن ایمان کامل در دوران اسارت نیز دشمن را مجبور به قبول شکست کردند

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولین دولتمردان ابراز کرد:دولتمردان باید مردمی باشند چرا که مردم قدرت الهی هستند که در هر زمان که لازم شده در صحنه حضور آگاهانه داشته و قدرت خود را به دنیا نشان داده اند.

امام جمعه شبستر با تاکید بر استقلال اقتصادی افزود:مسئولین باید با برنامه ریزی مناسب در این عرصه فعالیت کرده و باید توجه داشت که تنها راه تحقق استقلال اقتصادی ،اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

محمدزاده با اشاره به اهمیت استقلال فرهنگی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن گفت:راه رسیدن به استقلال فرهنگی داشتن سبک زندگی اسلامی و انقلابی است و بنیاد خانواده ها از نظر ایمانی باید تقویت شده و با  آسیب های اجتماعی مقابله شود.

وی با اشاره به شیطنت های اخیر دشمنان و زیر سؤال بردن اندیشه های امام خمینی(ره)تصریح کرد:دشمن می خواهد فتنه دیگری را ایجاد کرده و اندیشه های امام خمینی(ره) را مخدوش کند و از مسئولین امنیتی و قضایی می خواهیم با چنین فضاسازی ها و فتنه هایی در داخل کشور با جدیت برخورد کرده و متخلفان را مجازات کنند.

امام جمعه شبستر با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اصناف ابراز کرد:اصناف سهم بسیار عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دارند و اینان باید همچنان با روحیه بسیجی در اجرای دستورات رهبری تلاش کنند چرا که پیشرفت جامعه در همه ابعاد به عمل کردن به دستورات رهبری بستگی دارد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی مسجد و محکومیت به آتش کشیدن مسجدالاقصی به دست رژیم صهیونیستی اظهار داشت:مساجد مرکز تربیت اسلامی،اتحاد،مقاومت و امید برای مسلمانان است و باید مساجد را از نظر حضور آبادتر کرده و صفوف نماز را گرمتر و محکمتر کنیم.

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه برخی ها کنار آمدن با آمریکا را در ذهن شان دارند،خاطرنشان کرد:استکبار جهانی و آمریکا بر اساس فکر و اندیشه رژیم صهیونیستی حرکت کرده و می خواهند نام و مکتبی به نام اسلام در دنیا وجود نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.