کد خبر : 111205
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آگوست 2016 - 19:36

مهم ترین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است/اظهار نظر ها و رفتارمان بر اساس محور ولایت باشد

مهم ترین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است/اظهار نظر ها و رفتارمان بر اساس محور ولایت باشد

امام جمعه شبستر گفت::باید دقت کنیم که اظهار نظر ها و اعمالمان بر خلاف محور ولایت نباشد چرا که اعمال بر خلاف محور ولایت ،حرام شرعی است .

۱۳۹۴۰۵۱۴۰۹۳۸۲۸۱۲۶۵۸۱۶۲۴۴به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت ،یادوخاطره شهدا خصوصا رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی با اشاره به کمالات انسانی و اسلامی از نظر امام رضا(ع) اظهارکرد:نظام مقدس بر اساس محوریت اهل بیت و ولایت بوده و انسان هایی که در رده های مختلف ،در محوریت کمالات حرکت کرده اند،موفق شده اند.

امام جمعه شبستر افزود:حفظ اسرار در نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و مسئولین در حفظ اسرار نظام اولی تر از بقیه هستند و مسئول شدن در نظام فضیلت بالایی دارد.

محمدزاده بالاترین و مهم ترین وظیفه مسئولین را خدمت صادقانه به مردم مسلمان دانست و افزود:مسئولین باید با خدمت بدون منت و صادقانه به مردم،باعث امیدواری مردم تمام نسل ها شوند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مردم ابراز داشت:مکاتب انحرافی که قبلا مردم را نادیده می گرفتند نیز به این نتیجه رسیده اند که برای بقام و دوام خودشان باید به مردم توجه کنند.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه  باید در مسیر ایمان ،صداقت  و تقوا،مردم را باور کنیم اظهارداشت: به این توجه کنیم که مردم منشا قدرت در نظام اسلامی  و تصمیم گیرنده هستند و به ما نمره می دهند.

وی اضافه کرد:حضور مردم در تمام عرصه ها تعیین کننده بوده و مسئولین با خدمت خالصانه به مردم مورد عنایت و حمایت مردم قرار می گیرند .

محمدزاده با تاکید بر صبر و مقاومت در مواقع بحرانی افزود:دشمن در عرصه جنگ سخت موفق نشده و اکنون در عرصه جنگ نرم فعالیت می کند و با دشمن در حال جنگ و مبارزه هستیم .

امام جمعه شبستر با اشاره به شعار سال و بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: از سوی دولت و مجلس برنامه هایی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام شده و از این جهت تشکر می کنیم  و با توجه به اینکه نیروی کاردان در جامعه داریم ،باید با برنامه ریزی های صحیح از آنها خوب استفاده کنیم .

وی با اشاره به ظرفیت های ایران اسلامی تصریح کرد:زیرساخت های لازم در کشور وجود دارد و مردم همیشه در صحنه بوده و قدرت قوی هستند که با اراده خداوند متعال به وجود آمده و باید در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی  واقتصادی دشمن از قدرت وجود مردم استفاده کنیم .

محمدزاده با تاکید بر اهمیت وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد:ایمان و باور و حفظ جایگاه و منزلت ولایت مطلقه فقیه  واجب  بوده و همه باید حول محور ولایت  حرکت کنیم.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه دشمن می خواهد جامعه  را از اصل ولایت جدا کند خاطرنشان کرد:باید دقت کنیم که اظهار نظر ها و اعمالمان بر خلاف محور ولایت نباشد چرا که اعمال بر خلاف محور ولایت ،حرام شرعی است .

وی با تقدیر از زحمات سید سعید کاشانی در طول مسئولیت خود در شهرستان شبستر از فرماندار جدید خواست با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت  در تقویت نظام اسلامی تلاش کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.