کد خبر : 111192
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آگوست 2016 - 16:31

احساس آرامش داشته و با عزت از شبستر می روم/ تعامل این نیست که من بگویم شما چشم بگویید

احساس آرامش داشته و با عزت از شبستر می روم/ تعامل این نیست که من بگویم شما چشم بگویید

فرماندار سابق شبستر گفت:به این فکر نمیکنم که در حالی که حکمم برای یکسال تمدید شده بود ، چرا نقض شد و چرا هشت ماه دیگر را کار نکردم و این برای همه روشن است که چرا کار نکردم و چه اتفاقی افتاد.

photo_2016-08-14_23-38-41-560x390به گزارش شبسترنیوز،سید سعید کاشانی  در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید و سابق شهرستان شبستر با گرامیداشت یادو خاطره امام خمینی(ره) و شهدا گفت:شهدای مدافع حرم از فراتر از مرزهای انقلاب اسلامی  از هویت و شناسنامه نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

کاشانی با تقدیر از حمایت های مردم و امام جمعه شهرستان شبستر اظهارکرد:ایشان  امام جمعه ای نمونه  در اخلاق و تواضع ومنشأ و محور وحدت در شهرستان شبستر هستند.

وی با تقدیر از همراهی مسئولین و و حمایت در طول مدت خدمتش در فرمانداری شبسترافزود:بنده شاکر خداوند هستم و اگر بنده بخواهم گزارشی بدهم این گزارش ها نتایج عملکرد مدیران فهیم و تلاشگر شهرستان هست که با حمایت مردم با فرهنگ وشهیدپرور  شهرستان شبستر انجام شده است.

فرماندار سابق شبستربا بیان اینکه هر چیزی آغاز و پایانی دارد گفت:به این فکر نمیکنم که در حالی که حکمم برای یکسال تمدید شده بود ، چرا نقض شد و چرا هشت ماه دیگر را کار نکردم  و این برای همه روشن است که چرا کار نکردم و چه اتفاقی افتاد.

کاشانی با اشاره به اینکه عنایات خداوند شامل حال خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی شده بیان کرد: بنده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ۳۴ سال به عنوان سربازی کوچک در انقلاب اسلامی در سلامت نفس و صادقانه خدمت کرده ام  و این نشان و مدال سرمایه بزرگی برای دنیا و آخرتم است.

وی ادامه داد: علی رغم هجمه ای که در سازمان خودم بر بنده بود و آنها را به خدا می سپارم و از مدیران بزرگی که به بنده اعتماد کردند ممنونم و تا نفس دارم برای نظام جمهوری اسلامی بدهکارم و شاکر خداوند هستم که بنده ناچیز خود را در مسیر خدمت به نظام قرار داد.

فرماندار سابق شبستر با اشاره به ویژگی های مومنان ابراز کرد:عهد و پیمان ما بر مبنای اخلاق و صداقت است و مؤمن باید ادبیاتش لین و جذاب  وخوش رو واهل مدارا باشد و بنده به حدی که در توانم بود سعی کردم براین مبنا حرکت کنم وبابت آن که در توانم نبوده از مردم و مسئول شهرستان شبستر عذرخواهی میکنم.

کاشانی ادامه داد:در طول دوران خدمتم سعی کردم  از قداست و جایگاه سازمانم صیانت کنم و تا به امروز در هیچ کدام از مسئولیت هایم اجازه نداده ام که  نیروهای غیرسازمانی در سازمانم دخالت کنند.

وی با بیان اینکه در آموزه های دینی و خصوصا در دولت تدبیر و امید یادگرفته ایم  که تصمیم ها بر اساس تدبیر گرفته شود تصریح کرد:تدبیر ریشه اش از مدیریت است و تصمیم گیری باید  بر اساس عقلانیت ،عدالت ،شایسته سالاری  بوده و  برای مردم امیدآفرین باشد نه اعتماد سوز .

فرماندار سابق شبستر با اشاره به سخنان امام علی(ع) افزود:امانت طعمه نیست و من این امانت را  به سادگی در مسیر امیال شخصی شخص خاصی نمی توانستم بگذارم و در این ارتباط همه در جریان هستید چه اتفاقی افتاد ،فلذا من به سازمان ،همکارانم و مردم بافرهنگ شهرستان شبستر احترام قائلم .

وی اضافه کرد:کاشانی امروز نیز نرود یک سال دیگر می رود ولی بنده اکنون احساس آرامش می کنم که با عزت می روم و اجازه ندادم که این سازمان در اختیار افرادی قرار گیرد که به مصلحت سازمان نیست.

فرماندار سابق شبستر اظهارداشت:تفکیک قوا جداست و حق دخالت ندارند ،می توانند با هم تعامل کنند و تعامل قاعده ای دارد  و بایدنظام مند باشد و تعامل این نیست که من بگویم شما چشم بگویید.

کاشانی با تبریک انتصاب آقای طالب پور به عنوان فرماندار شهرستان شبستر گفت:وی کارنامه درخشانی در عرصه خدمتگزاری دارد و تبریک می گویم.

وی با تقدیر از همراهی مردم شهرستان و خانواده های شهدا،ایثارگران و ائمه جمعه شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: خدمتم در شهرستان شبستر به عنوان سربازی کوچک دوران شرینی بود وخوشحالم که حسن ختام دوران خدمتم  را در بین مردم شهرستانی که عصاره فرهنگ ناب اسلامی،ایرانی و هویت هستند بودم و از این دوره لذت بدم و فراموش نخواهم کرد.

فرماندار سابق شبستر در بخش پایانی سخنان خود با طلب حلالیت گفت:بنده سیدی را یدک می کشم و امیدوارم به خاطر جدم بنده حقیر را حلال کنید.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سید سعید کاشانی ،منصور طالب پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر و همچنین با تقدیر از حمید رضا سلمانیان ،حیدر ملکی علیشاه به عنوان معاون فرماندار شبستر معرفی شدند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس شنبه , 20 آگوست 2016 - 8:11

خانم دکتر !!! فراموش نفرمائید روستای علیشاه فقط ۱۲۰۰ برگ رای دارد ها!

شهروند یکشنبه , 21 آگوست 2016 - 3:04

با سلام در مراسم تودیع و معارفه همه خبرنگاران شهرستان شبستر و برخی از خبرنگاران استانی حضور داشتند بنده چک کردم فقط و فقط شبسترنیوز سخنرانی آقای کاشانی عزیز را درج کرده و از این بابت تشکر می کنیم .