کد خبر : 110901
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آگوست 2016 - 11:28

معاینات پزشکی بدو قرارداد متقاضیان بیمه غیر اجباری در شبستر انجام می شود

معاینات پزشکی بدو قرارداد متقاضیان بیمه غیر اجباری در شبستر انجام می شود

رئیس تامین اجتماعی شبستر خبرداد:از اول شهریور ماه سال جاری ،معاینات پزشکی بدو قرارداد متقاضیان موارد خاص بیمه ای(غیر اجباری) با حضور پزشکان متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی شعبه شبستر انجام می شود.

IMG_1394به گزارش شبسترنیوز محمدکاظمی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت: مردم شهرستان شبستر جهت انجام معاینات پزشکی در طول سالیان به تبریز و مرند مراجعه می کردند و این مورد موجب بی میلی مردم به بیمه شدن شده بود.

وی اظهار کرد: با پیگیری های متعدد از اول شهریور ماه سال جاری ،معاینات پزشکی بدو قرارداد متقاضیان موارد خاص بیمه ای(غیر اجباری)  با حضور پزشکان متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی شعبه شبستر انجام می شود.

کاظمی با با اشاره به مهم ترین وظایف تامین اجتماعی اظهارکرد:سازمان تأمین اجتماعی تلاش می کند در امورات بیمه ای آسایش مردم را فراهم نماید ومهم ترین وظیفه کارکنان تامین اجتماعی شبستر ارائه خدمات بی منت به مردم عزیز است.

رئیس تامین اجتماعی شبستر  با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی نیاز امروز و پشتوانه فردا است خاطرنشان کرد:همشهریان عزیز توجه نمایند که کلیه اصناف و کسبه می توانند با پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند و اقشار مختلف مردم از جمله مشاغل آزاد،هنرمندان،زنان خانه دار و …نیز می توانند بدون ارائه پروانه کسب بیمه شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.