کد خبر : 11081
تاریخ انتشار : جمعه 8 آگوست 2014 - 0:23

نقدسازنده جامعه را پویا وبالنده می کند

نقدسازنده جامعه را پویا وبالنده می کند

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندار شبستر در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان  با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت:خبرنگاران منشآ  بیداری ،آگاهی بخشی و انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان  هستند. وی خبرنگاران  را طلایه داران جبهه آگاهی بخشی عنوان کرده و افزود :اصحاب رسانه در فراز و  نشیب

DSC04659به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندار شبستر در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان  با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت:خبرنگاران منشآ  بیداری ،آگاهی بخشی و انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان  هستند.

وی خبرنگاران  را طلایه داران جبهه آگاهی بخشی عنوان کرده و افزود :اصحاب رسانه در فراز و  نشیب های جامعه موجب تحول های مهم در جامعه می گردند و مایه آرامش روحی ،روانی ،امیدواری و نشاط اجتماعی  در اجتماع و بین مردم می باشند.

فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شاخصه های مهم  این شهرستان افزود: شبستر مهدفرهنگ و ادب است  و ویکی از شهرستان های بی نظیر استان در عرصه های مختلف می باشد و این شهرستان در حال شکوفایی بیشتر می باشد و خبرنگاران باید تلاش کنند در معرفی سیمای این شهرستان نظر اقشار مختلف مردم کشور را به این شهرستان معطوف کنند.

کاشانی صحت، سرعت و دقت را سه مقوله  مهم در اخبار  دانسته و اضافه کرد: خبرنگاران باید به  امانت داری و اخلاق مداری اهمیت دهند  و از هیچ کوششی در نهادینه کردن آن در جامعه فروگذارنکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: خبرنگاری سخت می باشد و نباید تلاش های خبرنگاران را زیر سؤال برد ونقدسازنده رحمت است  و نقد است که جامعه را پویا و بالنده می کند و خبرنگاران باید همراه با نقدسازنده  پیشنهادو راهکار ارائه نمایند.
وی  در ادامه با معرف  شهید صارمی  خبرنگار خبرگاری جمهوری اسلامی تصریح کرد:شهیدصارمی در  دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و مظلومانه درکشور افغانستان  شهید شد. خبرنگاران ما هم باید پاسدار خون شهیدانی باشند که شجاعانه در سنگر خبرنگاری از رسالت قلم دفاع نمودند.

خاطرنشان می شود  در پایان این مراسم  به همت فرمانداری ،شهرداران نه گانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستراز خبرنگاران و خانواده های ایشان  تجلیل به عمل آمد.

بهمن بهزادسیس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.