کد خبر : 1103
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 نوامبر 2013 - 10:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجمع عظیم بسیجیان شهرستان شبستر برگزار شد بسته هستند

تجمع عظیم بسیجیان شهرستان شبستر برگزار شد

تجمع عظیم بسیجیان شهرستان شبستر برگزار شد

به گزارش شبسترنیوز , همزمان با 5 آذرسالروز تأسیس بسیج مستضعفین بسیجیان شهرستان شبستر در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا،بیت المقدس ، امام حسین(ع) ،کوثر و حلقه های شجره طیبه صالحین در تجمعی عظیم گرد هم آمدند سردارجعفری فرمانده گروه موشکی و توپخانه 60 رسالت سپاه به همراه فرماندار و فرماندهی سپاه شبستر و نیروهای نظامی

DSC02659
به گزارش شبسترنیوز , همزمان با 5 آذرسالروز تأسیس بسیج مستضعفین بسیجیان شهرستان شبستر در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا،بیت المقدس ، امام حسین(ع) ،کوثر و حلقه های شجره طیبه صالحین در تجمعی عظیم گرد هم آمدند
سردارجعفری فرمانده گروه موشکی و توپخانه 60 رسالت سپاه به همراه فرماندار و فرماندهی سپاه شبستر و نیروهای نظامی و انتظامی در آغاز مراسم از کلیه نیروهای حاضر در میدان سان دیدند.
سرهنگ حسن پور فرماندهی سپاه ناحیه شبستر در ابتدای مراسم سخنرانی ضمن خیر مقدم گویی و تبریک هفته بسیج به حاضرین , بسیج را پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
سردارجعفری در سخنرانی خود اظهار داشت: بسیج رمز موفقیت ما در تمامی عرصه های سخت از اول انقلاب تاکنون بوده است.وی با اشاره به خصوصیات ممتاز بسیجیان، افزود: هر کجا نام بسیج آمد معنویت و آرامش هم حاکم شد و این روح بسیج است که همواره پناه مستضعفین قرار می گیرد.
فرمانده گروه موشکلی و توپخانه 60 رسالت سپاه با بیان اینکه اقتدار و ایستادگی مردم ایران باعث پیروزی در اجلاس ژنو شد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد هر کجا در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرد موفق شد و امروز هم موفقیت خود را مرهون خون شهدا و ملت عزیز و مقاوم ایران هستیم.
در این گردهمایی اقشار مختلف بسیجیان خصوصا پیشکسوتان حضور داشتند واین مراسم با رژه گردان های حاضر در میدان از جلو جایگاه به پایان رسید.
اجرای برنامه توسط رزمی کاران ذوالفقار بسیج و رژه موتورسواران، از دیگر برنامه های این مراسم بود
در اسرع وقت تصاویرکامل درج خواهد گردید/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.