کد خبر : 11014
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 آگوست 2014 - 20:35

خبرنگاران امانتداران جامعه و چشم وگوش مردم و مسئولین اند

خبرنگاران امانتداران جامعه و چشم وگوش مردم و مسئولین اند

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز امام جمعه شبستر در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شبستر با گرامیداشت یادشهدای خبرنگار گفت: یکی از راه های توسعه جامعه بستگی به اخبار و اطلاعات صحیح دارد و اگر اخبار و اطلاعات چامعه صحیح باشند به همان اندازه در تصمیم گیری های جامعه تاثیرخواهند گذاشت. وی در ادامه با

DSC04632به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز امام جمعه شبستر در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شبستر با گرامیداشت یادشهدای خبرنگار گفت: یکی از راه های توسعه جامعه بستگی به اخبار و اطلاعات صحیح دارد و اگر اخبار و اطلاعات چامعه صحیح باشند به همان اندازه در تصمیم گیری های جامعه تاثیرخواهند گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه جامعه  داشتن خبرنگاران صادق ، فعال و تلاشگر است حرکت های جامعه بشری را حول محور اطلاع رسانی دانست .

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به نامه علی (ع)به مالک اشترافزود: وجود و اهمیت خبرنگار در جامعه   خیلی مهم  می باشد واگر در جامعه اطلاع رسانی سالم نباشد ،نگرانی به وجود خواهد آمد و در متن جامعه بودن ،رابط بین مردم و مسئولین  از مهم ترین صفات خبرنگاران می باشدواصحاب رسانه و خبرنگاران  به عنوان امانتداران جامعه و چشم بینا وگوش شنوای مردم و مسئولین هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: بحث اطلاع رسانی در شهرستان شبستر آنگونه  که  خواسته  مردم و مسئولین است به صورت شایسته انجام نمی یابد و سیمای این شهرستان در مقاسیه با قبل از انقلاب خیلی پیشرفت کرده است و باید تحولات مختلف در عرصه های مختلف توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی شوند و به عملکرد مسئولین توسط مردم نمره داده شودو از صداوسیمای استان اتظارمان بیش از این است چرا که شهرستان شبستردر سطح کشور شاخص بوده و دارای 9شهر و سه بخش و امام جمعه می باشد.

خاطرنشان می شود  در پایان این مراسم  به همت فرمانداری ،شهرداران نه گانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستراز خبرنگاران و خانواده های ایشان  تجلیل به عمل آمد.

DSC00738

گزارش تصویری مراسم گرامیداشت روزخبرنگاردرشبستر

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.