کد خبر : 109527
تاریخ انتشار : شنبه 6 آگوست 2016 - 6:15

خبرنگاران، صفت ایمان و صداقت را در خودشان حفظ کنند/برجام نتیجه ای جز رکود و نگرانی نداشته است

خبرنگاران، صفت ایمان و صداقت را در خودشان حفظ کنند/برجام نتیجه ای جز رکود و نگرانی نداشته است

امام جمعه شبستر گفت:در خصوص برجام متاسفانه برخی از مسئولین دقت نکرده و اکنون نیز می گویند برجام فوایدی داشته است در صورتی که برجام نتیجه ای جز رکود، خمودی و نگرانی نداشته است.

DSC05793-1-1-1-3به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به بی لیاقتی خاندان سعودی در اداره حج گفت:خاندان منحوس سعوی سد راه بیت الهی شده اند و برای عالم اسلام بزرگترین مشکل است که افرادی خود را خادم الحرمین جا بزنند و موجب شهادت هزاران نفر شوند.

وی ادامه داد:  اگر حاکمیت در دست امامت و ولایت باشد و عتبات عالیات و حرمین شریفین در حاکمیت ولی فیقه اداره شود حج مفهوم واقعی خود را به دست می یابد.

امام جمعه شبستر با اشاره به حقوق های نجومی اظهارکرد:خائنین با دریافت حقوق های نجومی از بیت المال ،خیانت آشکار کرده و در جامعه واهمه ایجاد کرده اند و مردم خواستار قطع کردن دست خائنین به اسلام،نظام جمهوری اسلامی ،امام و شهدا و دستورات رهبری هستند و باید با اشد مجازات با متخلفین برخورد شود.

محمدزاده با بیان اینکه خیانت عامل رسوایی است افزود:انسان چه در اعمال شخصی و چه در امورات اقتصادی وسیاسی جامعه اگر خیانت کند موجب رسوایی خودش می شود  و در در قیامت نیز پرده ها کنار می روند

وی با تبریک دهه کرامت بیان کرد:وجود حرم امام رضا(ع) و خانم معصومه(س) در ایران اسلامی خیر و برکت است و باید به عنوان الگوی عملی در زندگانی مان مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه شبستر با تبریک روز خبرنگار  به اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد:بحث خبر و اطلاع رسانی از مسائلی است که در جامعه تأثیرگذاری بیشتری دارد و انبیا نیز اخبار خداوند را برای سعادت بشر در اختیار مردم قرار می دادند .

وی اضافه کرد:لازم است تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران صفت ایمان، امنیت و آرامش و صداقت را در خودشان حفظ کنند تا بتوانند اعتماد مردم را کسب کنند .

امام جمعه شبستر با اشاره به بحث برجام یادآور شد:در بحث برجام جمهوری اسلامی جلو رفت ولی آنچه مقام معظم رهبری پیش بینی کرده و گفته بودند که به این مذاکرات خوش بین نیستند مورد غفلت قرار گرفت.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم گفت:برخی اصرار داشتند مذاکرات انجام شود تا برجام را به فرجام برسانند ولی تجربه برجام نشان داد که مذاکره با آمریکا جز خسارت اثری نداد.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد:تاریخ اسلام عبرت آموز است و در خصوص برجام متاسفانه برخی از مسئولین دقت نکرده و اکنون نیز می گویند برجام فوایدی داشته است در صورتی که برجام نتیجه ای جز رکود، خمودی و نگرانی نداشته است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کاظم شنبه , 6 آگوست 2016 - 9:20

برگشت این همه پول نتیجه نیست ؟ فروش بیش از سه میلیون بشکه در روز نتیجه نیست ؟ از همه مهمتر دفع شر اشرار از مملکت امام زمان (عج ) نتیجه نیست ؟و خیلی نتایج دیگر که ….. از جمله اینکه اگر برجام نبود حالا یک بشکه هم نفت صادر نمی شد این اقدام اگر از ظرف اصول گریان انجام .می گرفت چه جشنها که برپا نمی شد .