کد خبر : 108690
تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2016 - 10:46

سرویس بهداشتی پاساژ شیخ محودشبستری،قصه دنباله دار اصناف

سرویس بهداشتی پاساژ شیخ محودشبستری،قصه دنباله دار اصناف

مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در هر شهری نیاز است و نبود سرویس بهداشتی در اماکن عمومی از معضلات یک شهر محسوب می شود.

به گزارش شبسترنیوز مناسب سازی محیط و مبلمان شهری در هر شهری نیاز است و نبود سرویس بهداشتی در اماکن عمومی از معضلات یک شهر محسوب می شود.

اواخر سال ۹۴ بود که سرویس های بهداشتی پاساژ شیخ محمود شبستری مشکل پیدا کرده و به علت تعمیرات بسته شد.

پس از اعتراض های اصناف و کسبه این پاساژ ،شهرداری شبستر اقدام به تعمیر این سرویس های بهداشتی نموده و چندماهی است که تعمیر شروع شده ولی خبری از تکمیل نیست.

حال تحمل این وضعیت را برای اصناف و شهروندانی که مجبورند برای کارهای اداری و… به این پاساژ مراجعه می کنند درنظر بگیرید ،نبود سرویس بهداشتی چه وضعیتی را به وجود می آورد.

یکی از  اصناف این پاساژ در گفتگو با شبسترنیوز با انتقاد از شهرداری شبستر گفت:آیا تعمیر سرویس های بهداشتی اینقدر زمان می برد که موجب سختی و ناراحتی اصناف شده است.

وی اظهارکرد:با توجه به اینکه اتحادیه ها و اتاق اصناف شهرستان شبستر در پاساژ شیخ محمود شبستری قرار دارد، این پاساژ محل رفت و آمد اصناف محترم شهرستان شبستر و عموم مردم است.

این شهروند با بیان اینکه وجود سیمان ولوازم در محل رفت و آمد مردم چهره پاساژ را زشت نموده است از شهرداری شبستر خواست در سریع ترین زمان کار تعمیر سرویس های بهداشتی را به اتمام برساند.

یکی دیگر از شهروندان نیز با انتقاد شدید از دیرکرد تعمیر این مکان و طرحی کوچک گفت:شهرداری شبستر باید طرح های شروع کرده را ادامه داده  و به اتمام برساند تا طرح ها راکد نشوند.

پاساژ شیخ محمود شبستری از پاساژهای قدیمی شهرستان شبستر بوده  و به شهرداری شبستر تعلق دارد و انتظار می رود به مشکلات اصناف و مغازه داران این پاساژ در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

photo_2016-07-29_10-33-30 photo_2016-07-29_10-33-57 photo_2016-07-29_10-34-02

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.