کد خبر : 108428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2016 - 10:53

پرونده تغییرات فرمانداران در آذربایجان شرقی بسته شد

پرونده تغییرات فرمانداران در آذربایجان شرقی بسته شد

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فاز تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی‌ نهایی شده است، گفت: تا دو هفته آتی برخی بخشداران تغییر خواهند کرد تا پرونده تغییرات تا انتخابات ریاست جمهوری بسته شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، رضا استادرحیمی با تاکید بر اینکه جابه‌جایی و یا تغییر فرمانداران و بخشداران در آذربایجان شرقی تنها با هدف اصلاح امور بوده است، اظهار داشت: با تغییر برخی فرماندارن سعی کردیم در پیشبر برخی امور تسریع کنیم تا برخی از کارها با مدیران قوی‌تری به نتیجه برسد.

وی افزود: احساس می‌شود در برخی شهرستان‌ها فرمانداران ما بعد از سه چهار سال، نیاز به جابجایی و تغییر دارند تا از توان و تجربیات افراد جدید به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فاز تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی نهایی شده است، گفت: تا دو هفته آتی برخی بخشداران تغییر خواهند کرد تا پرونده تغییرات تا انتخابات ریاست جمهوری بسته شود.

استادرحیمی با اشاره به اینکه تغییرات بخشدارانی در شهرستان‌های سراب، مهربان، هشترود و بستان آباد باقی مانده است، تصریح کرد: با انتصاب این بخشداران، فعلا تغییراتی را به غیر از ضرورت نخواهیم داشت.

 پس از انتخابات مجلس دهم، فرمانداران مرند، هریس، ورزقان، آذرشهر، اسکو، هوراند، ملکان و عجبشیر تغییر یافتند تا یک خانه تکانی استانی برای ادامه راه اقتصاد مقاومتی و انتخابات ریاست جمهوری صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.