کد خبر : 108349
تاریخ انتشار : شنبه 13 آگوست 2016 - 9:27

جزئیات پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شهرستان شبستر اعلام شد

جزئیات پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شهرستان شبستر اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر خبرداد:پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان شبستر برگزار می شود.

photo_2016-08-13_09-20-15ابوالفضل الهوردیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر در گفت وگو با خبرنگار شبسترنیوز گفت : پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان در روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۸/۲۰ در دو نوبت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر برگزار می شود.

مسئول حوزه امتحانی در شبستر اظهارکرد : شرکت در تمامی رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن، بدون هر گونه محدودیت سنی آزاد است.

وی افزود : ثبت نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.ir امکان پذیر  و زمان ثبت نام شرکت در آزمون از تاریخ ۹۵/۶/۲۰ لغایت ۹۵/۷/۲۰ است.

الهوردیان ادامه داد: این آزمون در ۴ موضوع : الف) حفظ قرآن کریم، ب) ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ج) تدبر در قرآن کریم، د) معارف قرآن و اهل بیت (ع) و در ۱۸ رشته برگزار می شود. و آزمون داوطلبان مقطع سنی زیر ۱۲ سال به صورت شفاهی در بازه زمانی ۹۵/۸/۲۰ لغایت ۹۵/۸/۲۸ توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبق دستورالعمل مربوطه برگزار می شود.

وی در خصوص آزمون ویژه کارکنان دولت گفت : بنا بر موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، کارکنان دولت و دستگاههای اجرایی در صورت شرکت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در هر یک از رشته های «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» و کسب حد نصاب قبولی، می توانند از مزایای مترتب بر گواهینامه های آموزش عمومی به مدت ۲۸ ساعت در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت بهره مند شوند.

شایان ذکر است پس از اعلام نتایج آزمون به برگزیدگان جوایز نقدی و کمک هزینه سفر زیارتی و لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.