کد خبر : 108249
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 جولای 2016 - 23:28

موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی سیس برداشته شد

موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی سیس برداشته شد

نشست بررسی روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر هم سطح سه راهی سیس با حضور فرماندار شهرستان شبستر و مدیران دستگاه های خدمت رسان در شهرداری سیس برگزار شد.

photo_2016-07-25_20-43-23به گزارش شبسترنیوز از سیس نشست بررسی روند پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی سیس با حضور فرماندار شهرستان شبستر و مدیران دستگاه های خدماتی(برق ،گاز ، آب وفاضلاب )راه و شهرسازی ، مشاور پروژه  و شهردار شهر سیس در محل شهرداری سیس برگزار شد.
سید سعید کاشانی در این نشست با بیان اینکه در سال های گذشته آب شرب سیس در وضعیت بحرانی قرار داشت گفت: باید تلاش کنیم دیگر در این شهرقطعی آب نداشته باشیم.
فرماندار شبستر با اشاره به روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهرسیس از مسئولین ادارات ذیربط خواست در جابجایی تاسیسات برق،گاز و آب شرب شهری همکاری جدی داشته باشند تا شاهد احداث هرچه زودتر این تقاطع شویم.
کاشانی با تاکید بر حل مشکلات مردم سیس در خصوص آب و برق اظهار داشت: مسئولین ذیربط باید تلاش کنند تا آسایش مردم کسب شود.

در  این نشست با بررسی جزئیات پروژه و اعلام آمادگی مدیران دستگاه ها مقرر شد بمصداق فرمایش مقام معظم رهبری « اقدام و عمل » در سریع ترین زمان ممکن دستگاه های ذیربط نسبت به جابجایی تاسیسات خود اقدام نمایند.

بعد از پایان این نشست فرماندار شهرستان شبستر و مسئولین از روند اجرا و میزان پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی سیس بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی سیس با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال توسط شرکت پیمانکاری پاراد راه اجرا می شود که این شرکت در زمان کمتر از یک ماه هزار متر مکعب بتن ریزی نموده که در صورت همکاری دستگاه ها و جابجایی تاسیسات دسترسی به رکورد های بالاتر از هزار متر مکعب نیزدر این پروژه امکان پذیر خواهد بود.

photo_2016-07-25_20-43-23 photo_2016-07-25_20-43-38 photo_2016-07-25_23-27-31 photo_2016-07-25_23-27-15

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.