کد خبر : 108097
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 جولای 2016 - 17:25

کمبود درآمد عامل اصلی مهاجرت از شهرستان شبستر است

کمبود درآمد عامل اصلی مهاجرت از شهرستان شبستر است

کاشانی فرماندار شهرستان شبستر : کمبود درآمد را عامل اصلی مهاجرت از شهرستان شبستر است و امید واریم با اجرای برنامه های قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان شاهد رونق کسب و کار و تولید باشیم.

IMG_8960به گزارش شبسترنیوز سعید کاشانی در نشست شورای اداری بخش تسوج در توضیح روند مهاجرت از شهرستان ، کمبود درآمد را عامل اصلی مهاجرت  نام برد.

وی اظهارکرد: متاسفانه به رغم برخورداری از رتبه اولی در حجم واحد های تولیدی  ، رتبه سومی استان در تعداد پروانه های صادره و رتبه اول در تنوع تولید در استان شاهد افزایش مهاجرت از شهرستان شبستر هستیم که امیدواریم با اجرای برنامه های قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و کسب کار روند رو به رشد این معضل اجتماعی را کند کنیم .

فرماندار شبستر افزود: پس از اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها فرصتی فراهم شده است تا از طریق گسترش ارتباطات بین المللی، فناوری های جدید و پیشرفته به کشور منتقل و بخش ساخت و تولید داخلی تقویت شود.

کاشانی با تاکید بر تلاش مدیران و دستگاه های ذیربط در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در شهرستان ابراز کرد: دستگاه ها در قالب هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه شهرستان موانع تولید و سرمایه گذاری را برطرف و در راه اندازی واحد های راکد و نمیه کاره تلاش می کنند.

 فرماندار شبستر با اشاره به عملکرد بهداشت و درمان در بخش تسوج یادآور شد: اقدامات انجام یافته از سوی شبکه بهداشت و درمان استان و استقبال خیرین بخش تسوج در رفع نواقص و خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز بهداشتی و درمانی شهر تسوج ستودنی است ،به طوری که در سال ۱۳۹۴ مبلغ ۴۲ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان شهرستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان هزینه شده که خود این رقم یک رکورد محسوب می شود.

وی با بیان عملکرد آموزش و پرورش در بخش تسوج نیز با بیان اینکه در دو سال گذشته دو مدرسه افتتاح و به بهره برداری رسیده ( انگشتجان – شیخ ولی ) و مدرسه سه کلاسه روستای غلمانسرای نیز در حال تکمیل و بهره برداری است .

کاشانی ادامه داد:این آمار هم خود امید وار کننده است که این اقدامات با همراهی خیرین و تلاش و پیگیری مسئولین محقق شده است و روند احداث مدرسه کلنگ زنی شده سال گذشته (مدرسه عصمت و فاطمیه  )رضایت بخش می باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود از کلنگ زنی یک مدرسه شش کلاسه جدید با همراهی بخش خصوصی و خیرین در شهر تسوج  و افتتاح  و بهره برداری از مدرسه تربیت خبر داد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.