کد خبر : 107989
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 جولای 2016 - 21:05

برنامه های مساجد بر اساس مخاطبین طراحی شود

برنامه های مساجد بر اساس مخاطبین طراحی شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت مخاطب شناسی در مساجد گفت:برنامه های مساجد باید بر اساس مخاطبین طراحی شود.

۱۳۹۵۰۵۰۳۱۱۰۵۱۰۲۹۴۸۲۰۰۳۸۴به گزارش شبسترنیوز ،محمدهادی نیا مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی در نشست مدیران کانون های مساجد شهرستان شبستر با تقدیر از فعالان و خادمان فرهنگی مساجد گفت:فعالیت در مساجد معامله با خداوند بوده  و ارزش بالایی دارد.

وی با اشاره به ویژگی های مساجد خوب و فعال اظهار داشت:باید تلاش شود تا با آماده سازی مساجد و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی جوانان و نوجوانان به مساجد جذب شوند.

هادی نیا افزود:مساجد خوب مخاطبان خود را می شناسند و در مساجد باید برنامه ها بر اساس مخاطب طراحی شوند و حرف اول را در مساجد و کانون های مساجد ،مخاطب می زند و باید تلاش کنیم کیفیت معادلات فرهنگی ،فکری و اعتقادی مخاطبین را در مساجد بالا ببریم.

وی تصریح کرد:بایددر برنامه ریزی ها به سلیقه اقشار مختلف مردم توجه شود، متاسفانه بسیاری از مساجد ما به تعزیه خانه تبدیل شده و محل تجمع افراد مسن شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی با تاکید بر بازگویی داستان های قرآنی در مساجد و خانواده ها گفت:باید با روش های جدید داستان های قرآنی به کودکان و نوجوانان بازگو شده و الگوهای سالم به فرزندان معرفی شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی هشدار داد: اگر از نوجوانان و جوانان غافل شویم دشمنان سبک زندگی مان را تغییر خواهند داد.

هادی نیا تاکید کرد: باید آموزش های سبک زندگی در مساجد ارائه شده و سبک زندگی اسلامی به صورت عملی تبیین شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی  با اشاره به حمایت مالی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد:بر اساس سطح بندی های انجام شده حدود یک میلیارد ریال  از کانون های مساجد حمایت مالی انجام شده وکمک هزینه خرید تجهیزات مشارکتی نیز در شهرها و روستاها به کانون های مساجد اختصاص داده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.