کد خبر : 107939
تاریخ انتشار : شنبه 23 جولای 2016 - 10:25

بازی تراکتورسازی با استقلال خوزستان در کجا برگزار می‌شود؟

بازی تراکتورسازی با استقلال خوزستان در کجا برگزار می‌شود؟

دو روز مانده به شروع لیگ برتر فوتبال کشور هنوز وضعیت میزبانی تیم تراکتورسازی تبریز برای بازی مقابل استقلال خوزستان مشخص نیست.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از دوشنبه ۴ مرداد آغاز می‌شود و در هفته نخست تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خوزستان است.

با توجه به نصب هیتینگ و اصلاح زیرساخت‌های آبیاری ورزشگاه امام(ره) و نصب چمن، این استادیوم در ۴ هفته ابتدایی نمی‌تواند میزبان بازی‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی باشد.

پس از منتفی شدن برگزاری بازی در ورزشگاه تختی به دلیل فرسودگی سازه‌های  و سکوهای این ورزشگاه، تنها گزینه‌های باقیمانده ورزشگاه‌های اختصاصی تراکتورسازی و گسترش فولاد هستند.

تاکید فرماندار تبریز نیز برگزاری بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه خود بود، اما تراکتورسازی اعلام کرد که ورزشگاه اختصاصی‌اش فاقد شرایط میزبانی بوده و بازی‌های لیگ برتر این تیم را نمی‌توان در این ورزشگاه برگزار کرد.

بدین ترتیب آجرلو طی نامه‌ای از مالک به زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، خواستار استفاده از ورزشگاه اختصاصی این مجموعه در هفته‌های ابتدایی لیگ برای تراکتورسازی شد.

باشگاه تراکتورسازی در سایت خود مدعی شد که گسترش فولادی‌ها از دادن زمین به تراکتورسازی مخالفت کردند. ظاهرا هیات مدیره شرکت دریک با استناد به اینکه ورزشگاه بنیان دیزل در داخل کارخانه قرار داشته و میزبانی تراکتورسازی در این ورزشگاه می‌تواند به نظم این کارخانه در روز کاری لطمه زند، با میزبانی تراکتورسازی مخالفت کرده است.

این در حالی است که باشگاه گسترش فولاد تبریز همیشه تعامل زیادی با تراکتورسازی داشته و در بازگشت مهدی کیانی و محمد ابراهیمی از گسترش فولاد به تراکتورسازی و همچنین تمدید ادامه حضور سعید آقایی بازیکن گسترش فولاد در تراکتورسازی نهایت همکاری را داشته است. ضمن اینکه مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز چندین بار زمینه پرواز چارتر برای تیم تراکتورسازی را فراهم کرده است که می‌توان به سفر این تیم برای فینال جام حذفی در کرمان و بازی در ازبکستان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

حالا جای این سوال باقی است که تراکتورسازان چرا به جای انداختن توپ در زمین گسترش فولاد، شرایط برگزاری میزبانی در ورزشگاه خود را فراهم نمی‌کنند؟

تراکتورسازی پیش از صعود به لیگ برتر بارها در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان رفته و حتی در این زمین به لیگ برتر صعود کرده و جشن گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.