کد خبر : 107897
تاریخ انتشار : جمعه 22 جولای 2016 - 20:25

طرح عمران و آبادانی در ۱۰۰۰ نقطه از دهستان‌های کشور اجرایی می‌شود

طرح عمران و آبادانی در  ۱۰۰۰ نقطه از دهستان‌های کشور اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: سپاه برنامه‌‌‌ای تحت عنوان طرح‌های عمران و آبادانی شروع کرده که به امید خداوند در مرحله اول ۲۰۰ و تا آخرسال جاری ۱۰۰۰ نقطه کشور در سطح دهستان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

به گزارش شبسترنیوز سردار غلام‌عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی سپاه ناحیه شبستر در بخش تسوج، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد خدمت به مردم گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا و یزیدیان زمان خدمت به مردم است.

وی اظهارکرد: پایه و اساس اصلی اقتدار وقدرت ملی هر مملکت مردم آن کشور هستند و حضور ملت در عرصه و پشتیبانی از نظام موجب افزایش قدرت ملی می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: اگر دشمنان انقلاب اسلامی امروز جرات نمی‌کنند با چشم طمع نگاه کنند به این دلیل است که نظام ما از پشتوانه اکثریت مردم برخوردار است و این را مردم با حضورشان در روزهای حساس به خوبی نشان داده‌اند.

کریمیان با بیان اینکه جهاد سازندگی منجر به جهاد دفاعی و امنیتی نیز می‌شود، ابراز داشت: جهادگران با خدمت به مردم موجب می‌شوند که مردم به نظام امیدوار وپشتوانه نظام شوند و این کار بسیار مقدسی است.

فرمانده سپاه عاشورا به اشاره به منحل شدن جهاد سازندگی ابراز کرد: جهاد سازندگی یکی از بازوهای انقلاب اسلامی بود وحیف شد که این نهاد مقدس منحل شد، چراکه در جهاد کشاورزی بیشتر روی شیوه نامه‌ها عمل می‌کند و متاسفانه روحیه جهادی و عمل انقلابی را در این سازمان کم می‌بینیم.

وی عنوان کرد: اردوهای جهادی فرصتی است برای مردم و نظام و فرصتی برای آزمایش جهادگران بسیجی است که خودمان را آزمایشی کنیم که در سختی‌ها و در درون مردم باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه یکی از ضعف‌های عمده و اساسی حضور خیلی کم مسئولان در میان مردم است گفت: این عیب بزرگی است و مسئولان باید در بین مردم که ولی نعمتان انقلاب‌اند حضور فعال داشته باشند.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: سپاه پاسداران برنامه‌ تحت عنوان طرح‌های عمران و آبادانی شروع کرده که به امید خداوند در مرحله اول ۲۰۰ و تا آخرسال جاری ۱۰۰۰ نقطه کشور در سطح دهستان زیر پوشش این طرح قرار گرفته و مشکلات معیشتی و فرهنگی‌شان حل می‌شود و در استان آذربایجان شرقی نیز ۹ دهستان برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران خدمتگزار مردم بوده و در هرصحنه ای که مقام معظم رهبری فرمان دهند وارد عمل می‌شود که سازندگی، جلوگیری از نفوذ دشمن و قرارگاههای سایبری از جمله آن‌ها می‌شود.

اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه شبستر در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار با تشکیل قرارگاه اردوهای جهادی این ناحیه به صورت متمرکز با حضور ۷۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان شبستر جمعی از طلاب جهادگر حوزه علمیه مرحوم آیت الله حق شناس تهرانی به مدت ۱۵ روز درسه روستای قزلجه و غلمانسرا و امستجان در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.