کد خبر : 1077
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 نوامبر 2013 - 12:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «کلانتر» دریاچه ارومیه مشخص شد بسته هستند

«کلانتر» دریاچه ارومیه مشخص شد

«کلانتر» دریاچه ارومیه مشخص شد

محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با رئیس جمهور انجام شد بنا به پیشنهاد نمایندگان استان قرار شد فردی فارغ از مسائل و دغدغه‌های اجرایی به چالش‌ها و موضوعات دریاچه ارومیه رسیدگی کند که رئیس جمهور، آقای کلانتری را به عنوان مسئول مستقیم برای


محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با رئیس جمهور انجام شد بنا به پیشنهاد نمایندگان استان قرار شد فردی فارغ از مسائل و دغدغه‌های اجرایی به چالش‌ها و موضوعات دریاچه ارومیه رسیدگی کند که رئیس جمهور، آقای کلانتری را به عنوان مسئول مستقیم برای رسیدگی به این موضوع ملی انتخاب کردند.

وی افزود: در این جلسه مسائل، مشکلات، خواسته‌ها و نیازهای استان در تمام زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی مطرح شد و رئیس جمهور نیز قول مساعد برای رسیدگی و پیگیری این موارد دادند.

سعیدی از ارائه مسائل شهرستانی نیز در این جلسه خبر دارد و گفت: در این جلسه هر کدام از نمایندگان حوزه‌های انتخابی آذربایجان‌شرقی مسائل و خواسته‌های خود را به صورت مستقیم به رئیس جمهور انتقال دادند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مورد این نشست اظهار داشت: نشست‌هایی این چنینی مثبت و تعامل بین دولت و نمایندگان را دوچندان می‌کند و نتایج حاصل از آن نیز به مردم و جامعه انعکاس خواهد یافت.

وی در عین حال نتایج حاصل از این نشست‌ها را در آینده نشان دهنده قوت و ضعف آن دانست و ابراز امیدواری کرد این نشست نتایج مثمرثمری برای استان داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.