کد خبر : 107453
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 جولای 2016 - 1:47

استکبار جهانی، بارها از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به جنگ نرم روی آورده است

استکبار جهانی، بارها از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به جنگ نرم روی آورده است

فرماندار شبستر با تاکید بر اهمیت مبارزه با مواد مخدر گفت:این موضوع مختص تشکل و اداره خاصی نبوده بلکه کمک و تلاش همه را می طلبد.

DSC06219به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر در طی سال ۹۵ که در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد با تاکید بر اهمیت مبارزه با مواد مخدر گفت:این موضوع مختص تشکل و اداره خاصی نبوده بلکه کمک و تلاش همه را می طلبد.

وی با بیان اینکه امروزه مواد مخدر در اشکال و انواع مختلف به جامعه تزریق می شود اظهارکرد:باید در سطح مدارس،دانشگاه ها و نهاد های مختلف جوانان و نوجوانان را با آسیب های موادمخدر آشنا کرد.

فرماندار شبستر افزود:استکبار جهانی در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی سیلی خورده و ناامیده شده و خواب هایشان تعبیر نشده است و اکنون از طریق جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

کاشانی با اشاره به کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر ابراز کرد: وضعیت نگران کننده ای داریم و در خصوص مبارزه  با این مواد خانمان سوز و پیشگیری و درمان کارهای بسیاری انجام شده ولی در ادامه باید فعالیت مان بیش از این باشد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم سید رضا مراثی گفت:این شهید بزرگوار قبل از شهادت در عرصه های مختلف حضور یافته بود و بعد از بازنشستگی در سنگر در دفاع از ارزش های اسلامی و با عزت،اقتدار و شجاعت به فیض شهادت نائل آمد.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:مدافعان حرم در جنگ نیابتی که از سوی استکبار جهانی و حامیانش از جمله آل سعود سازماندهی شده است حضور می یابند و اینان موشک هایی بر دل دشمنان اسلام هستند و با عنایات خداوند متعال سنگرهای مختلف در عراق و سوریه ،یکی پس از دیگری فتح می شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.