کد خبر : 107320
تاریخ انتشار : شنبه 16 جولای 2016 - 13:15

پرواز جنگنده‌های واکنش‌سریع به تبریز کذب است/ هموطنان از سفر به ترکیه خودداری کنند/نیروهای امنیتی به‌دقت مرزها را رصد می‌کنند

پرواز جنگنده‌های واکنش‌سریع به تبریز کذب است/ هموطنان از سفر به ترکیه خودداری کنند/نیروهای امنیتی به‌دقت مرزها را رصد می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر ورود جنگنده‌های واکنش سریع از سایر استانها به تبریز را به شدت تکذیب کرد و گفت: این مطالب ساخته و پرداخته فضای مجازی است و این خبر صحت ندارد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سعید شبستری‌خیابانی با اشاره به کودتای نظامی رخ داده در ترکیه اظهار داشت: همه پروازهای به مقصد ترکیه به‌دلیل بسته بودن فرودگاه آتاتورک به حالت تعلیق درآمده و پروازهای تبریز به ترکیه نیز تا عادی شدن اوضاع متوقف شده است.

وی با بیان اینکه به هموطنان و هم استانی‌های عزیز اکیداً توصیه می‌کنیم از سفر به ترکیه خودداری کنند، تصریح کرد: اوضاع ترکیه متشنج است، بنابراین اتباع ایرانی و تبریزی مسافر نیز باید ضمن مراقبت از خود، سریعاً به کشور بازگردند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر ورود جنگنده‌های واکنش سریع از سایر استان‌ها به تبریز را به شدت تکذیب کرد و گفت: این مطالب ساخته و پرداخته فضای مجازی و کذب است و به‌هیچ عنوان صحت ندارد.

شبستری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در این زمینه شورای تأمین در استان تشکیل شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: نیازی به تشکیل این جلسه نبود ولی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان ضمن داشتن آمادگی، به دقت اوضاع منطقه و مرزها را رصد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی از ناحیه کودتای ترکیه در استان نداریم، ابراز داشت: همکاری با استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان استان هم مرز با ترکیه در صورت درخواست خواهیم داشت ولی با عادی بودن اوضاع تاکنون درخواستی از تبریز نداشته‌اند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.