کد خبر : 107292
تاریخ انتشار : شنبه 16 جولای 2016 - 11:14

پیگیر شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی شبستر هستیم

پیگیر شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی شبستر هستیم

رئیس تامین اجتماعی شعبه شبستر با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانگاه تامین اجتماعی گفت:پیگیری می کنیم درمانگاه تامین اجتماعی را شبانه روزی کنیم تا بیمه شدگان به صورت شبانه روزی از خدمات رایگان بهره مند شوند.

photo_2016-07-16_10-15-45به گزارش شبسترنیوز،محمدکاظمی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شبستر با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی گفت:وظیفه اصلی تامین اجتماعی تحت پوشش قرار دادن کارگران زحمت کش و حقوق بگیران بصورت اجباری ،صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت اختیاری می باشد و در طی سال های اخیر گام های مؤثری در تحت پوشش قرار دادن اقشار آسیب پذیر جامعه برداشته شده و کلیه اقشار جامعه می توانند با ارائه درخواست و انعقاد قرارداد،تحت پوشش قرار گیرند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته در بیمه کردن کارگران فصلی با محدودیت روبرو شده بودیم و این قشر آسیب پذیر جامعه باید منتظر نوبت های طولانی می شدند که با پیگیری های انجام شده و تلاش کارکنان شعبه اکنون کارگران فصلی در سریع ترین زمان می توانند بیمه شوند.

رئیس بیمه تامین اجتماعی شعبه شبستر با اشاره به مهم ترین وظایف تامین اجتماعی اظهارکرد:سازمان تأمین اجتماعی تلاش می کند در امورات بیمه ای آسایش مردم را فراهم نماید ومهم ترین وظیفه کارکنان تامین اجتماعی شبستر ارائه خدمات بی منت به مردم عزیز می باشد.

وی ۴ اصل قانون مداری،برنامه محوری،پاکدستی و پاسخگویی را محور های مدنظر کارکنان تامین اجتماعی شبستر عنوان کرده و گفت: تلاش می کنیم با عمل به این ۴ اصل مهم رضایت مردم را کسب نمائیم.

کاظمی با بیان مهم ترین اقدامات تأمین اجتماعی درطول دو سال اخیر افزود:راه اندازی پارکینک در محل شعبه ،کسب مقام اول قرآنی در استان توسط کارکنان و کسب رتبه پنجم رضایتمندی مراجعین در بین شعب استان از مهم ترین اقدامات تامین اجتماعی شعبه شبستر است.

رئیس تأمین اجتماعی شعبه شبستر با اشاره به فاصله بین شبستر و تسوج تصریح کرد:در سال ۹۳ به منظور برخورداری و بهره مندی بیمه شدگان بخش تسوج از خدمات تأمین اجتماعی ،شعبه اقماری در این بخش راه اندازی شد و در حال حاضر بیمه شدگان تسوج ۱۵۰۰نفر می باشد و در صورتی که تعداد بیمه شدگان به ۳هزار نفر برسد و شرایط ایجاد شعبه فراهم شود شعبه تسوج به صورت مستقل خواهد بود.

کاظمی با اشاره به اینکه مردم شهرستان شبستر جهت معاینات پزشکی باید به تبریز و مرند مراجعه کنند گفت: این مورد موجب بی میلی مردم به بیمه شدن می شود و مجوز گرفته ایم که با حضور پزشکان متخصص ،کمیسیون پزشکی معاینات پزشکی اولیه در شهرستان شبستر تشکیل شود تا آسایش مردم کسب شده و رغبت به بیمه شدن افزایش یابد.

رئیس تامین اجتماعی شعبه شبستر  با بیان اینکه تأمین اجتماعی عامل توسعه و توزیع عدالت و ثروت در جامعه است خاطرنشان کرد:بیمه ،امنیت شغلی افراد را تضمین می کند.

وی با اشاره به رایگان بودن خدمات درمانگاه تامین اجتماعی ابراز کرد:پیگیری می کنیم درمانگاه تامین اجتماعی را شبانه روزی کنیم تا بیمه شدگان به صورت شبانه روزی از خدمات رایگان بهره مند شوند.

همشهریان عزیز توجه نمایند که کلیه اصناف و کسبه می توانند با پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند و اقشار مختلف مردم از جمله مشاغل آزاد،هنرمندان،زنان خانه دار و …نیز می توانند بدون ارائه پروانه کسب بیمه شوند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.