کد خبر : 107083
تاریخ انتشار : جمعه 15 جولای 2016 - 16:29

شورای نگهبان خار چشم دشمنان در داخل و خارج است

شورای نگهبان خار چشم دشمنان در داخل و خارج است

امام جمعه شبستر در خطبه های نماز جمعه گفت:شورای نگهبان ناظر امینی برای تمام امورات است و با توجه به مخالفین و موافقین شورای نگهبان ،می توان دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی را شناخت.

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با انتقاد از دریافت حقوق های نجومی توسط برخی از مسئولین گفت:در حالی که قشری از جامعه نان ندارند، برخی حقوق های میلیونی دریافت می کنند و این اقدامی ضد عدالت اسلامی است.

وی اظهارکرد:رهبری در هر جایی که خلاف آشکار شود تذکر می دهند و در بحث حقوق های نجومی تذکر رهبری دلیل بر کوتاهی مسئولین است .

امام جمعه شبستر با تاکید بر رعایت اخلاق در خانواده،اجتماع و خصوصا ادارات افزود:بداخلاقی موجب از بین رفتن مودت و مهربانی می شود و خانواده و اداره ای موفق است که اخلاق و مقررات در آن رعایت شود.

محمدزاده با گرمیداشت هفته بهزیستی و همچنین هفته تأمین اجتماعی ابراز داشت:کمک به معلولان و اقشار ضعیف جامعه مورد توجه اسلام است و تامین اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی وسیله ای خیر برای دستگیری از انسان های نیازمند است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان تصریح کرد:شورای نگهبان خار چشم دشمنان در داخل و خارج است و این شورا طمع طمعکاران و دشمنان را قطع می کند.

امام جمعه شبستر اضافه کرد:وظیفه شورای نگهبان تنها انتخابات نیست بلکه  این شورا تمام قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی را با اسلام و مصالح جامعه تطبیق می دهد و وجود شورای نگهبان یکی از بزرگترین نعمت های الهی است.

محمدزاده افزود:شورای نگهبان ناظر امینی برای تمام امورات است و مخالفین شورای نگهبان در خارج  آمریکا،انگلیس و اسرائیل و در داخل طمع کاران هستند و با توجه به مخالفین و موافقین شورای نگهبان می توان دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی را شناخت.

وی با تقدیر از حضور بانوان و آقایان در تجمع مدافعان حریم خانواده شبستر گفت: مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای راه حجاب و عفاف گرد هم آمدند و باید توجه کرد که در جامعه بدحجابی و بی حجابی وجود نداشته باشد و با منکرات مقابله شود.

خطیب جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد:دشمنان داخلی و خارجی بدانند که نظام جمهوری اسلامی ،مملکت اسلام ،قرآن و اهل بیت است و وجود شورای نگهبان جزو ضروریات و خطوط قرمز نظام بوده و هرکس مخالفت کند محکوم به شکست است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.